MandarineSlice: pei cica...a mai trecut un uikend

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, May 29, 2006

pei cica...a mai trecut un uikend

s'uite asha...inca un luni e acilea...
O diminieatza mai lipsita de evenimente decat de obicei...
I overslept...dar nu din cauza mea...
I was late for work..dar nu k n-ar fi obisnuiti deja colegii mei cu asta

Impresii de uikend:
  • Foshtii sunt foshti pentru un motiv...si e bine ca asa sa ramana
  • E posibil ca (desi te urci in taxi si te indrepti spre casa, usor ametita dupa 12 noaptea)....distractia de abia sa inceapa!!!
  • Bucurestiul este suuper refreshing noaptea...pe stradutze...ocoliti Magheru...sau orice colt de intersectie populata...poluata...ma rog...cum vreti sa-i spuneti...
  • Duminka este imposibil sa te odihneshti ca lumea, daca asta iti propui...
  • Imi ies inca foarte bine porteretele desi...n-am mai exersat demult...si ma rog...modelu era f static...si in 2 D...din revista...dar e un (re)inceput nuh?
  • Lost si-a schimbat din nou perspectiva...cand incepuse sa mi se para scenariul previzibil...a reusit, iar sa ma surprinda...nota zece baietilor astia kare il scriu...kiar cine il scrie??? Tre sa ma interesez! Dialogurile raman oarecum simpliste dar actiunea e KAFKA frate!!!
  • Nu e kair f rau sa locuieshti singura...si nu e imposibil sa gateshti...desi tigaia aia o ia razna sub actiunea uleiului
  • Berli tre sa fie cel mai funny pisoi de pe pamant! (S-a urcat iar in sifonier si a stat o juma de zi inchis acolo fara sa stiu nimic de el. Cand in sfarsit am deschis usa sa-mi iau ceva haine...a glisat elegant de pe un jerseu aflat in panta...si s-a trezit brusc...fugind cu coada intre picioare pt ca stie ca nu are voie in sifonier!!!)
  • Ce ti-e si cu uikendu asta...o mare pacaleala...Daca stau acasa fac mai multa treaba ca la servici
  • Kiki, cateua mea...se sperie in coninuare de fulgi!!! Protectie maxima frate!!! Caine feroce!
Kam asta...
Ah si faptul ca n-am avut inspiratie sa bloghez nik peste uikend...si eu sunt d'aia care crede k "if u have nothing nice to blog, it's better not to blog at all!!"
E kam mare presiunea asta a blogului...uneori kiar nu merita semnalat nik...uneori merita si totusi nu scriu...Am sa va povestesc de Havana Lounge si Buena Vista...sa vezi akolo chef si pofta de viata

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Uite aici niste info despre regizori, scenaristi si actorii din Lost.

Toti vorbesc despre filmul asta, oare am ramas singuru care nu are habar despre ce e vb in el?

May 29, 2006, 12:47:00 PM  
Blogger albeenah said...

Te pun la curent cu orice vrei sa stii...np

May 29, 2006, 2:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home