MandarineSlice: Buena Vista ...visat

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, May 30, 2006

Buena Vista ...visat

Am promis detalii despre Buena Vista...nuh?
Intre timp am primit linkul asta
Play me care poate sa va bage oarecum in atmosfera...asha ...pentru inceput...

The Havana Lounge - Buena Vista Social Club- Nu a fost un concert planificat...am ajuns la el din intamplare pentru ca renuntase cineva la bilet... Intamplator...insa..nu pot sa spun ca mi-a parut rau! Oamenii astia sunt incredibili!!!...Lasand la o parte faptul ca s-au nascut cu muzica in sange (Se spune ca daca mama asculta muzica cu copilul ne-nascut in pantec, acesta ii va mosteni dragostea si harul pentru genul de muzica ascultata de ea. ...In cazul celor de la Buena Vista tre sa fi fost vorba de nishte mame ffff melomane si cu super gusturi). Deci in afara solo-urilor instrumentale divine...cel putin in cazul chitaristilor... eu nu-mi dau seama cum au putut sustine un recital atat de lung si "aventuros" fara sa le plesnesca pielea degetelor. Asa artificii instrumentale n-am mai auzit de foarte mult timp
...DaR IN AFARA DE ASTA... Este halucinant cum reusesc oamenii astia sa ridice o sala in picioare doar pe motiv de ...pofta de viata!!!
Caturla...o femeie trecuta probabil de 70 de ani... s-a plimbat prin public... a dansat cu toata lumea...a facut trenuletul... si totul fredonand doar acelasi 2-3 versuri din refrenul unui cantec binecunoscut... ca de exemplu "Suave" (ca o paranteza ...eu nu eram foarte mare fan..deci n-as putea sa stiu ce-i mai cunoscut si ce nu..decat dupa reactia publicului din acea seara).
Ideea este ca si cubanezii o duc destul de rau si probabil ca au o viata grea...dar e vorba de mentalitate frate!!!...Sa stii ca, desi viata e grea,...exista lucruri de care te poti bucura pentru care merita sa traiesti si pe care le meriti...cum ar fi muzica, dansul si compania unor oameni dragi...Lucruri pe care acesti "muzicanti ai sufletului" le fac sa para atat de simple...Lucruri pe care noi aparent nu le aveam, dar totusi...Caturla a ridicat in picioare o sala intreaga...Sala Platului, no less...deci un sambure de viata si optimism exista totusi si la noi...nuh?...A avaut femeia ce sa zgandare cand a coborat de pe scena! Eu nu zic ca am vazut si romania fericiti dar zic ca "Romanians ..there's hope for you yet!"...si cu asta am zis tot! ...Tot ce vroiam eu sa zic...
Comentarii???

Labels:

3 Comments:

Blogger hippiekiller said...

eu zic sa ascultati si alte kestii de'ale lui ry cooder. mambo sinuendo par exemple, sau jazz. daca va place, intrebati'ma si va mai zice baiatu'

May 31, 2006, 1:18:00 PM  
Blogger albeenah said...

ok...te intreb...baga pe mail ce consideri mai semnificativ...am citit de omul asta..e cel care i-a reunit pe astia de la Buena Vista..si a facut un Social Club..din ei ...;)

May 31, 2006, 1:43:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eu sunt invidioasa pe acesti cubanezi, dar ce spun pe intrega natie. Sunt un popor "binecuvantat" din punct de vedere al muzicii. Mi-ar placea sa traiesc cu spiritul asta al lor, cu pofta asta de viata, as vrea sa simt asta in fiecare zi, chiar daca ar trebui sa mananc pe luna numai un kilogram de orez, asa cum le da Fidel cubanezilor ca ratie. E minunat sa traiesti cu spirit, din atata frumusete se poate muri, dar ce moarte ar fi! Nu ratez nici un concert de acest tip. Macar sa gust cate putin din aceste pastile de frumusete si ritm, culoare si SON!

Jun 2, 2006, 6:00:00 PM  

Post a Comment

<< Home