MandarineSlice: eu zic s-o bagam p'asta direct la Cannes

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, March 26, 2008

eu zic s-o bagam p'asta direct la Cannes

Azi de dimineata, la Metrou, mi-a atras atentia o anume ina...Nu...nu o persoana, ci o mega lucrare de promovare sau de "agatare" de personal calificat pentru Institutul National de Administratie. Lucrarea este atat de bine structurata...si isi transmite mesajul atat de eficient incat nu mai am prea multe cuvinte la adresa ei...m-a lasat fara!!!
Apreciez ca in schema evolutiei umane aceasta institutie se afla undeva pe inalte culmi...dar ce ne facem domnilor draga...cu schema evolutiei publicitare???


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pai presupun ca daca se ajunge acest domn, prima propunere legislativa va fi sa construiasca o "ferma" de oameni pentru administratie :D

dupa principiul "sa crestem oameni" :P

Apr 10, 2008, 8:46:00 PM  

Post a Comment

<< Home