MandarineSlice: miscari naturale studiate/exersate

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, March 18, 2008

miscari naturale studiate/exersate


Intotdeauna am avut o slabiciune pentru atleti...si atlete...pentru gesturile lor studiate prin care se pregatesc sa performeze...Ceea ce pentru ei e de fapt rutina...si sunt doar gesturi dinaintea unui exerciutiu ...pentru mine e fascinant! Cum isi tamponeaza o gimnasta palmele cu talc inainte de a se prinde de bara, cum isi dezmorteste incheieturile un inotator si isi ocupa pozitia corespunzatoare pentru a sari in bazin, cum isi pregateste un jucator de tenis mingea inainte de a servi, lovind-o de pamant de cateva ori. Miscarile acestea care marcheaza un debut spectaculos sau mai putin spectaculos...mi se par de-a dreptul captivante. In ochii oricui, in momentele acelea preliminare, atletul este un zeu pregatindu-se sa-si exercite puterea sa aparte asupra rasei umane. Momentul acela este Potentialul...este clipa de liniste inainte de furtuna...este energia latenta dinainte eruptiei unui vulcan.
Pun pariu ca exista o arta a descifrarii gesturilor lor - le poti citi nervozitatea sau incordarea dupa arcuirea sprancenelor sau le poti citi ambitia si determinarea dupa felul in care li se contracta muschii fetei sau ai gambelor.

Si eu ma aflu in fata unui astfel de moment...ma pregatesc pentru un nou debut...Am mai trecut prin momentul asta...deja parca devine un sport (poate chiar de performanta). Deja ma simt in pantofii unui sportiv ...acum tot ce-mi ramane de facut este sa ma afirm, sa-mi demonstrez potentialul, sa transform energia potentiala in energia cinetica. Ma pregatesc sa sar din nou in bazin si sa ating performanta in ape familiare.
... Si totusi ce frumos e doar sa te pregatesti, sa te crezi in stare, sa-ti pastrezi potentialul intact si sa te lansezi, folosindu-l exact in momentul oportun...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.

Mar 19, 2008, 3:25:00 AM  

Post a Comment

<< Home