MandarineSlice: what are the odds?

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, February 26, 2008

what are the odds?

...of your love hitting me right in my right eye?

Uneori ma gandesc ca am o existenta plina, o viata incarcata de coincidente ciudate, de intersectari aiurea, de noroc chior sau vegheat ingeri pazitori. I just can't figure out my luck!!!
Norocul e o chestie foarte complexa....si depinde deseori de perspectiva din care-l privesti. Nu poti spune mereu ca AI avut sau NU ai avut deloc noroc. Poate norocul pe care nu l-ai avut e cel mai mare noroc pe care puteai sa-l ai.

Sambata am cumparat o biblioteca de la Ikea si...respectand politica acestei firme (care ne vrea pe toti ingineri-constructori), prietenul meu s-a apucat s-o asambleze cu ajutorul unor rude dragi (carora le multumesc din nou pe aceasta cale). Rudele dragi beneficiasera deja de experienta asamblarii si de cea a manipularii bormasinei...prietenul meu nu prea. Pentru a scurta povestea...m-am ales cu o aschie in ochi. Intr-o fractiune de secunda...ceva de origine necunoscuta - pe care eu prefer s-o numesc generic "aschie"- a strabatut cei 2 metri si ceva aflati intre mine si bormasina din mana prietenului meu, s-a subtilizat pe sub ochelarii cu rame destul de groase si lentile aidoma si mi-a intrat sub pleoapa ochiului drept.
Luni dimineata - camera de garda la spitalul de oftalmologie din Lahovari...o doctorita draguta mi-a zambit si mi-a zis ca am doar o zagrietura superficiala. Ce noroc!
De atunci sunt vesela...incerc sa ignor durerea ocazionala de picior cauzata de o fractura de anul trecut (si atunci am descoperit efectul caderii mele pe scarile firmei foarte tarziu pentru ca nu se manifestase niciun fel de durere_...sa fie iar vorba de noroc?!). Ignor de asemenea stomacul care nu se comporta deloc cuviincios sau o durere ocazionala legata de o raceala...sper. Am ochi...si chiar pe amandoi...am maini, picioare, un cap care ma ajuta sa-mi castig salariul, memorie, miros, auz (chair fine zic unii), organe interne intregi...am reflexe rapide si...am timp sa invat cum sa-mi manipulez norocul...deocamdata functioneaza destul de ok!
Si sa mai zic ca nu am week-enduri palpitante!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

repede m-ai spus la lume :P

Feb 26, 2008, 2:17:00 PM  
Blogger albeenah said...

eu mi-am zis doar off cu norocu' ;)

Feb 26, 2008, 3:11:00 PM  

Post a Comment

<< Home