MandarineSlice: o caut/ mi-o cam caut

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, March 28, 2008

o caut/ mi-o cam caut

Caut pisicuta Whiskas care nu este o simpla pisicuta tigrata, ci rasa Birtish Shorthair - Silver Tabby. Am impresia de asemenea ca "mi-o caut" pentru ca am auzit sume fabuloase vechiculate in jurul acestei pisici. Daca totusi cunoasteti pe cineva care poate sa mi-o dea...doar asa stiind ca voi avea o grija extraordinara de ea...si poate si pentru o suma modica...pentru a pipera tranzactia...let me know!
In pricipiu caut orice fel de pisici, doar sa fie cat de cat sanatoase ca nu vreau sa le plang imediat dupa ce ma obisnuiesc cu ele.
Mommy...um getting a kitty!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home