MandarineSlice: iz-tease de vacanta

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, June 27, 2008

iz-tease de vacanta


Ma uitam peste pozele din vacanta de anul trecut mai mult pentru ca ador culorile care parca pur si simplu explodasera pe monitor. Ma uitam cum aproape peste tot in vacanta oamenii se imbraca mai colorat...isi permit sa-si dea frau liber imaginatiei si rezultatul parca e mai frumos decat orice vezi acum pe strazile incinse ale capitalei. De cateva zile port slapii mei hawaiani si incerc sa-mi imaginez aceleasi forme si motive florale de care dau cand accesez acest site.
Azi am mai descoperit o notiune...se numeste blog begging...pentru ca's destul de leftera si nu am o viziune prea roz asupra vietii...momentan (nothing new...I know!)...I'll do some blog begging for ppl to dress for a vacation every day...Parca munca merge mai cu spor daca reusim sa ne si distram usor ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home