MandarineSlice: Selena este numele meu favorit

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, April 09, 2009

Selena este numele meu favorit

...si sunt foarte putine persoane care poarta numele asta iar eu nu cunosc niciuna...Pe fetita asta mi-ar placea totusi sa o cunosc...sa am timp s-o cunosc si ...sa aiba ea timp sa cunoasca toata lumea din lume. Nu prea obisnuiesc eu sa fac din astea...dar din cand in cand parca trebuie sa ti se mai rupa si sufletul...daca e pentru o cauza nobila. Aici Selena...va asteapta...sa-i salvati "numele". Eu o sa incep din seara asta...

3 Comments:

Anonymous helpselena said...

Sprijinul vostru conteaza enorm pentru noi! Multumim

Familia Selenei

Apr 12, 2009, 7:03:00 PM  
Blogger albeenah said...

Noi va uram muuuuulta sanatate!!! sa auzim numai de bine!

Apr 13, 2009, 10:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

nu vreau sa cad ca nuca in perete, dar selena..sechelariu e numele ce l-am urat o viata(mie unu im suna a nume de tigancusa), semnificatia numelui e totusi faina:)lucian, zile faine!

Apr 28, 2009, 12:45:00 PM  

Post a Comment

<< Home