MandarineSlice: vrei sa stii cat esti de fericit? oNU...te informeaza!~

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, July 31, 2006

vrei sa stii cat esti de fericit? oNU...te informeaza!~


Azi am auzit cea mai tare chestie ever!!! Romania e pe locul 110 in topul fericirii!!!

Si stati ca mai e...

Potrivit unui studiu comandat de ONU si Organizatia Mondiala a Sanatatii si realizat in 178 de state, tara cu populatia cea mai fericita este Danemarca, iar la polul opus se afla Burundi.Dupa Danemarca, pe locul doi se situeaza Elvetia, apoi Austria, Islanda si Insulele Bahamas. SUA se afla pe locul 23, Marea Britanie - 41, Germania - 35, Spania - 46 si Franta - 62. Romania se situeaza in jumatatea inferioara a clasamentului, pe locul 136.

Mi se pare de-a dreptul extraordinar...Deci pe bune... Atat de tare ma bucur ca s-a inventat un top care sa-mi poata spune si mie cat sunt eu de fericita in comparatie cu un...bulgar..de pilda!!! Frate si cica as fi mai happy decat el... E super tare!!! Vai ce am bucur...Ma bucur atat de tare ca s-ar putea sa sparg topul si sa ajung din urma un francez sau chair un neamtz de fericire!
Si deci austriecii....sunt tops of the happy people???... Xtra-cool!!! ...Am o prietena care sta akolo cu ei...in Viena... buricul targului fericirii....Se plange saraca fata ca nu se poate integra in atata "amar" de fericire... Is prea fericiti austriecii aia pentru ea!...E o fericire de aia planificata. Cica isi planifica si aroma prezervativelor pentru ziua respectiva sau minutele intre care sa rada de un banc! Ea nu poate sa fie asha...e dusa fata...face sex cand ii vine si rade la bancuri kiar si atunci cand nu sunt funny!!! Da frate...asta da fericire...astia stie!!!
Dar ma intreb oare cum o sa arate societatea fericitilor peste 50-100 de ani?!? ...Or sa se faca teste...populatia va fi evaluata in functie de gradul de fericire pe care il poseda....Vor face analize de sange si cei care vor iesi sub nivel, vor fi eliminati...
Esti nefericit, ai gresit! Esti veriga slaba! Cara-te d'aci k ne strici clasamentu, pozitia de top! Du-te la romanashii aia k akolo se inghesuie nefiricitii! ...De aia avem noi parte de toti straini TRISTI ai mapamondului
Hai sa traiti...bine! ...ca fericiti n-aveti nici o sansa...cu asha un scor cat si-au tras danezii X-)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hahaha! apropo de integrat, colegul meu de vizavi taman m-a facut crazy chiiiick
si ca sunt o prost crescuta!
tja, pech g'habt!

Aug 4, 2006, 12:53:00 PM  
Blogger albeenah said...

tze zitze iel mama?

Aug 4, 2006, 1:14:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

zitze ca i-am facut la cap pe feritzitzii ajtia din juru meu :o)

Aug 4, 2006, 2:02:00 PM  

Post a Comment

<< Home