MandarineSlice: cat un kot...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Sunday, July 09, 2006

cat un kot...




Hello! Eu sunt Pishkot ... si sunt mic, mic de tot...cat un kot!





Am doar 3 luni si ma plimb in voie toata ziua prin Hulubeshti - un sat de deal din apropierea orashului Piteshti! Aici am multa verdeata, pomi ... chiar o lunca cu un parau in care as putea sa ma racoresc...dar mai degraba ma murdaresc!
Odata eram plin de purici dar au venit nishte fete din Bucureshti si m-au pus vreo 3 ore intr-un lighean cu sapun sa ma "dezpaducheze" (....parca asha ziceau ca se zice). La inceput m-am speriat tare de tot...dar era cald afara si degetele lor mai degraba ma scarpinau si-mi faceau bine ...asha ca m-am si m-am lasat dezpaduchiat! A doua zi m-am pomenit si cu o zgarda la gat si de atunci n-a mai sarit nici un purice pe mine!
M-am imprietenit foarte repede cu fetele alea, pentru ca sunt un tip foarte prietenos din fire . Am hotarat sa fiu "garda lor de corp" atata timp cat stateau in Hulubeshti si am inceput sa le urmaresc peste tot. M-au cam pus ele la treaba ...am urcat dealul male plin de mlastini mari si alunecoase in care puteam sa ma scufund pe de-ntregul...noroc ca m-au luat in brate ca altfel ma impotmoleam rau de tot pe acolo...
Ne-am plimbat pe ulita ...pe lunca...am stat la plaja si am facut baie in parau...Cat timp au stat fetele cu mine n-am dus lipsa de nimic...am dormit bine...am mancat grozav: peste prajit, mamaligutza, pui la gratar....si muuult, muuult lapte... dar m-au si ostenit prin iarba aia si buruienile crescute inalte peste care trebuia sa sar zi de zi in ritm rapid sa pot sa tin pasul cu ele ... Uneori eram atat de epuizat ca ma tranteam in iarba in fata lor cat eram de mArE...dar ele nu se prindeau deloc...si isi continuau nestigherite drumul prin iarba ...Daca stau mai bine sa ma gandesc...erau kam ciudatzele fetele alea...isi pozau picioarele, dansau in lunca si isi sapu gropi in parau sa se poata balaci mai bine...Dar erau simpatice ...si ne-am distrat grozav impreuna ...Au avut foarte mare grija de mine! De abia ashtept sa le mai vad...

Acum ma scuzati..dar am vorbit cam mult...si simt nevoia sa trag un pui de somn...mai vbim noi :) .....

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

E tare scump acest catelus. Ar fi trebuit sa-l iei cu tine. Ce ti-e si cu iubitorii astia de animale.

Jul 13, 2006, 1:57:00 PM  

Post a Comment

<< Home