MandarineSlice: break the silence!!!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Sunday, June 25, 2006

break the silence!!!

...silent all these years...
De regula, dupa ce particip la un eveniment cultural sau muzical de exceptie, nu-mi place sa comentez imediat...ma duc acasa...il rumeg...il diger...adun impresii si spun ceva cand consider ca am ceva de spus! In continuare insa...nu pot sa spun nimic despre Depeche Mode...words are VERY uneccesary...
Am observat ca toate blogurile din lista mea au pastrat acelasi moment de reculegere...pentru a fost ceva prea fumos de pus in cuvinte!

Nu pot sa zic ca am fost vreodata foarte mare fan...ma simteam chiar putin aiurea ca nu stiam versurile sau nici macar unele din melodii...Am ajuns la concert doar ca a renuntat cineva la bilete in ultima saptamana inainte de concert... Biletul... nu cine stie ce...Gazon B...ma gandeam ca o sa fiu calcata in picioare.....Dar mi-am propus sa faca din toate aceste dezavantaje un avantaj cat mai mare posibil...Am ajuns devreme ca sa pot sa stau in fata...mi-am ocupat locul chiar langa bara care departea gazonul A de B...am suportat prezenta a tot felul de "simpatici"...pe care i-am tolerat mai usor stiind ca totusi, in seara aia de 23 iunie, avem un lucru in comun ... Am simtit ca innebunesc pana a inceput...lumea se strangea din ce in ce mai aproape de mine si ma gandeam cu groaza ca ma va strivi...eu o quasi fana intre fani de generatii...Ma gandeam ca, daca mi se va face rau, va trebui sa mor p'akolo...
Toti au fost uimitor de civilizati si politicosi..cel putin unde eram eu...Iar show-ul...ireproshabil.......senzatii "orgasmice"...citez...
...aparitia angelica a lui martin...
Cand a cantat prima melodie am avut vaga senzatie a unui inger coborat pe pamant.
David..."the glorified Sinner"...Martin..."the shadowed Absolver"...Fletcher...the calm Observer (the allseeeing eye)...that's Touring the angel...
Punerea in scena....modalitatea de filmare...imaginile filmate live integrate cu simbolurile vizuale mai mult sau mai putin evidente. Fiecarei piese i s-a facut si un videoclip instant pe acele ecrane...Munca si talent....pentru proiectii...un singur cuvant...EXCELENT!
Nu pot sa ma abtin sa nu notez...reactia stupida a unui pusti din public de langa mine...Atunci cand imaginea de pe ecranele de pe scena s-a puricit intentionat for "atmosphere's sake", pushtiul s-a trezit e
l..."Bah...s-a bulit imaginea la ashtia...vezi ca s-a stricat si n-o sa mai mearga"
....mama ce-mi venea sa-i "bulesc " eu un pumn! N-ai intzeles nik...tinere...dar nu-i nik...poate ca ai sa mai prinzi si alte concerte..si o sa ai timp sa te dezmeticeshti!

Nota 10 baietzi...mie mi-a placut TOOT...nu cometez nik...and sorry to break the silence briefly...I'll let u guys enjoy it some more now!
...

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site.I used information from that site its great.
»

Jul 19, 2006, 6:35:00 AM  

Post a Comment

<< Home