MandarineSlice: No use crying over spilled milk...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, June 15, 2006

No use crying over spilled milk...

Mda...daca vreti sa stiti cat sunt de proasta...eu nu m-am prins din printu' asta de ce laptele te face mai puternic...noroc cu directorul nostru creativ care m-a elucidat:
..."pentru ca nu se sparge paharul ";)

Acum...intrebarea mea incuietoare (adresata in special tuturor colegilor de Master...care "stie " si "care este")...este
GOT MILK???
K dc nu e de nashpa frate..vi se vor sparge toate paharele ;)

Labels:

2 Comments:

Blogger proro said...

sincer nu prea cred ca are legatura faptul ca nu se sparge paharul cu puterea laptellui.
pana la urma sloganul era "laptele te face mai puternic".

mie mai degraba imi creeaza o imagine a filmelor alora cand vine unul mare si tare si urat si etc. care si bea, si mananca, si rupe tot in cale.


da na creativitatea fara inteles, e de ... neglijat
:D

si da. am lapte. eu chiar beau zilnic. cu 3,6 grasime. ma face mai puternic???

Jun 16, 2006, 10:59:00 AM  
Blogger albeenah said...

Eu dintotdeuna am fost de parare ca, desi minimalist ca executie, mesajul trebuie sa fie clar..frate! Nu ne jucam de-a arta unde toata frumusete este sa nasti diverse interpretari...trebuie sa fie una...sau poate cateva interpretari...dar care sa sustina puternic textul scris...in cazul asta "laptele te face mai puternic". Laptele varsat pe jos...e o risipa a puterii din punctul meu de vedere!
...orikum felicitari...dc treci de urmatoarele 3 examene..vei fi mai puternic DA...acuma nush dc de la lapte ;)

Jun 16, 2006, 11:23:00 AM  

Post a Comment

<< Home