MandarineSlice: n-am timp sa am timp

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, June 15, 2006

n-am timp sa am timp


Uneori stau sa ma gandesc cate lucruri as face daca as avea timp...
N-am timp sa
  • ma duc la cinemateca
  • sa termin Libelula de Martin Page
  • sa-i faca o vizita bunica-mii
  • sa ma reapauc de pictat
  • sa merg la inot
  • sa-mi vizitez prietenii care s-au casatorit deja
  • sa merg la cumparaturi (aici e vorba de timpul ala - clisheu american unde "time is money")
  • sa zambesc
  • sa slabesc
  • sa -mi fac ordine in dulap
  • sa invat Photoshop
  • sa ma joc cu Berli
  • sa-o scot pe Kiki pe afara
  • sa postez pe blog
  • ....and the list could go on...
Dar si cand am timp...nu stiu niciodata ce sa fac...asha ca o "ard aiurea"...
Mi-am scris lista asta k poate asha o sa-mi mai aduc aminte...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home