MandarineSlice: detasharea....comoditate sau nesimtire???

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, June 02, 2006

detasharea....comoditate sau nesimtire???

Dintotdeuna am avut o mare problema...care se pare ca se agraveaza cu timpul...mi se reprosheaza ca sunt foarte sensibila...ca analizez totul, aiu lucrurile prea in serios si dau lucrurilor o mai mare semnificatie decat cea reala...ca ma implic prea tare si ma afecteaza prea multe lucruri triviale!!!
Mda...foarte adevarat...si fals...in acelasi timp!
Eu nu prea pricep care e procesul de selectie...care sunt criteriile...cum ajungi sa evaluezi corect...daca un lucru, persona, intamplare, etc...merita sa-ti ajunga la suflet sau nu?? Cum evaluezi daca in ceea ce faci tu zilnic merita sa pui suflet sau nu? Cum dracu traiesti fara sa pui suflet?
Ma fascineaza fenomenul asta al detasharii! Being "cool"...asha un calm de nepatruns...sociabil...dar nu excesiv...amabil.. dar nu saritor...atat cat sa-mi fie comod...cat sa nu ma deranjez prea tare...k deh..eu sunt chill...eu sunt cool...eu n-am probleme...doar altii mi le fac...eu nu vorbesc despre problemele mele...cose that's so fucking booring man! Nu frate...eu vorbesc despre muzici coool, oameni mishto, filme faine, cluburi in voga, freze k lumea, tzoale ultra hip (eventual la reduceri ;), spun bancuri, spun faze tari...si din cand in cand mai amintesc si de luzeri..d'astia kare ne nerveaza... kare's greoi frate...d'ashtia kare kiar isi fac griji mancatzash!...cu probleme existentiale d'astea minore... fleacuri...F uncool!...Vbim de ei ca nishte mushte care ne deranjeaza...cu bazzaitul lor monoton si anost! In lumea noastra totul e cool frate...n-avem nevoie de complicatii si de complicomplexati dintrashtia!!!
Da...e mishto sa fii asha...e kiar cool!
Dar eu nu pot!
Pe bune...am facut exercitii in acest sens...m-am chinuit sa adopt o atitudine din aia indiferenta si o expresie neutra a fetei...dar se vede totul pe fata mea ...se vede cand sunt deranjata...cand ma enervez...cand ma simt jignita...si kiar si cand sunt vesela...Daca ar fi sa ma analizez mai bine...sunt kiar opusul lui cool...Deci nu sunt COOl frate! Sunt eu, greoaie. cu probleme....pe care recunosc ca deseori mi le fac singura...dar din moment ce sunt akolo...am pretentzia sa-mi fie respectate...sunt tot felu de chextii, care mai de care mai atragatoare si respingatoare...sunt cicalitoare, scriu mult, ma enervez repede, ma entuziasmez si mai rpd...sunt o albina cretina...sau divina...hehe...sa nu exageram...
Ideea e k nu pot sa fiu cool frate...
Asha k oameni cool across the world...my hats o
ff 2 u....sunteti tot ceea ce nu vreau eu sa fiu...pentru ca de azi incolo nici nu mai incerc aceasta detashare falsa...Nu ma caracterizeaza...nu stiu de ce sunt altii asha...si probabil ca e cel mai bine sa fi asha...din punct de vedere social e un avantaj evident..dar nu pot...Deci...kam asta ar fi

Signing out
- zis totally unCOOL me :D

18 Comments:

Anonymous Anonymous said...

prima fraza cu probleme. k de obicei

Jun 2, 2006, 1:18:00 PM  
Blogger albeenah said...

MDA...am cautat si eu obiceiul...si nu prea l-am gasit..dar ma org...tu stii mai bine..probabil ;)

Jun 2, 2006, 1:22:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

interesant ce zici tu acolo. cu ce te ocupi?

Jun 2, 2006, 2:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nici nu ma asteptam sa-l gasesti sau de desmintzi... oricum obiceiul e acolo... asa cum este prezent si in reply-ul tau de mai devreme!

Jun 2, 2006, 2:38:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

si ce fel de nume este asta. de unde vine? de la albina?

Jun 2, 2006, 2:40:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

ca daca vine de la albina... poate te intereseaza o tranta cu un trantor. Ma primesti in stupul tau?

Jun 2, 2006, 2:44:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

vin si eu. ce m-as tavali un pic in miere.am vazut ca esti misto

Jun 2, 2006, 2:50:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu ai poza mai "cuprinzatoare"?

Jun 2, 2006, 2:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Poate ca oamenii astia nu vor sa fie cool, poate ca asa e firea lor, mai rece :P. Nu toti pot sa aiba fire de albina :)

Jun 2, 2006, 4:10:00 PM  
Blogger albeenah said...

mama cati anonimi!!!...incep sa intzeleg ce zicea saracu Daniel despre lume careia ie e frica sa-si dezvaluie identitatea! Pentru cel sau cea (tind sa cred ca e o "cea") care are se pare ca are o problema cu problemele mele...tocmai asta e ideea intregului post...ca DA... am probleme..si scriu despre ele...si in viata mea nu e totul cool si ok...asta e si idea nu e nimeni obligat sa ma suporte (sau sa-mi citeasca blogul)...dar cei care o fac isi asuma acest lucru...Nu ai prea intzeles ce am vrut sa scriu...dar ma bucur ca fara sa citeshti atent ti-ai format deja o parare despre mine si blogurile mele ;P
Cat despre restul anonimilor ...daca exista si altii...Albeenah da..vine de la albina...poze mai cuprinzatoare am si poate am sa postez...dar nu despre poze e blogul meu...am decis sa pun o poza pentru ca de azi incolo vreau sa imi asum total cine sunt...kam asta...
alti anonimi?...alte intrebari?

Jun 2, 2006, 4:50:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cei care spun ca ai probleme cred ca ar vrea si ei sa ajunga la acest nivel de intelegere dar poate nici nu-si pun problema unor astfel de lucruri. Unii considera ca astfel de lucruri sunt marunte, dar eu cred cu convingere ca viata este facuta din astfel de lucruri. Si fara ele e "pustiu".

Jun 2, 2006, 5:12:00 PM  
Blogger albeenah said...

oricum...interesant de vazut cum o poza si un text ceva mai acid decat de obicei...instiga atatea comentarii...unde erati voi la "hapinezz"...sau la "melodicitatea Bucurestiului"...Samanta de scandal...asta primeaza...sad...but what can u do

Jun 2, 2006, 5:50:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

si cine esti?

Jun 2, 2006, 6:39:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

am incercat sa citesc toate chestiile alea pe care le-ai postat pe blog. nu inteleg nimic. esti total confuza si incoerenta, ca sa nu mai zic alambicata in gandire si exprimare.
despre ce vorbesti de fapt?

Jun 2, 2006, 6:42:00 PM  
Blogger Andrei Tanase said...

Anonymous said...Anonymous said...Anonymous said...
WTF?!
suntem o tzara de anonimi vedete ... super tare si eu acum bagandu-te in seama mai Anonymous te fac si mai vedeta si asta este si intentia .. sa devii si mai penibil decat ideea de anonim in sine! ASa ca choose an identity : 1.(Your Blogger display name) 2. Other 3. Loser anonim
Ce alegi ?
3..3..3..

Jun 2, 2006, 7:02:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

auzi dl andru? pe tine cine te-a bagat in seama?. sunteti niste refulati cu aere de atotstiutori. aveti pareri si opinii. scrieti niste aberatii despre tot ce va trece prin cap si ocupati spatiul virtual degeaba.oricum parerile,textele si atitudinea voastra sunt la nivelul celor de 14 ani care sunt "neintelesi" de societate.

Jun 3, 2006, 8:15:00 AM  
Blogger albeenah said...

daca tu intruchipezi tot ce inseamna "societatea"...crede-ma.. nici nu vreau sa fiu intzeleasa!!!
Si inca ceva...Andru si toti oamenii care au macar curajul sa foloseasca numele lor sunt prietenii mei...deci singurul care se baga in seama aici eshti TU...si orice comentariu mai postezi pe blogul meu de acum inainte il voi sterge...pastrez doar cele ale oamenilor de la care am ce invatza...am optiunea asta asha cum si tu ai optiunea sa nu mai citeshti blogul...spatiul virtual e aprox infinit in momentul de fata si tu pt mine eshti relativ un nimeni in coordonatele lui
hai pa

Jun 3, 2006, 9:34:00 AM  
Blogger Sahara Penguin said...

Zi-le mama, zi-le! :)

Jun 5, 2006, 8:56:00 AM  

Post a Comment

<< Home