MandarineSlice: am fost la tzara si am gatit cu Bunica

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, June 05, 2006

am fost la tzara si am gatit cu Bunica


desi nu in aceasta ordine...la tzara sta intr-adevar una din bunicile mele...dar nu cu ea am gatit ci cu Untdelemn de la Bunica...Din mai multe motive...
Pt ca am o teama destul de mare de uleiul incins..si am vrut s-o vindec...
Pentru ca am o indiferentza totala si o ignoranta in proportie de 80% cand e vorba de procesul gatitului... si am vrut sa invat sa gatesc ceva (am facut snitele si dovlecei pane ;)
...and last but not least...for professional reasons...pentru ca trebuie sa fac reclama la ulei si am vrut sa patrund tainele produsului!
La tzara...alta poveste...mult aer curat, flori, linishte....bunicii mei pe care ii vreau sanatosi cat se poate de mult si binecunoscutul hamac...all in all ...a quiet week-end cu multe motive de reflectare si meditatie si calatorii de auto-cunoastere ;)
Le-am terminat cu bine...de vreme ce azi e luni, e frumos afara si eu sunt la serviciu, compeltandu-mi un nou post de blog. Things are back 2 normal...as normal as they'll ever get... I guess

Iata o poza care imi poate descrie week-endul: frumusete pura...pe alocuri spini

0 Comments:

Post a Comment

<< Home