MandarineSlice: "uikend"...cu iz de occident

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Saturday, June 03, 2006

"uikend"...cu iz de occident

A venit! E aici! Cat il asteptam!!!...Dar acum ca a venit, nu prea stiu ce sa fac cu el!
Week-end-ul e un fenomen complex! In primul rand ca nu mai e demult un fenomen autentic...dupa cum sugereaza si numele imprumutat. Noi nu aveam unul asha cuprinzator..."safarsit de saptamana" suna oricum putin pesimist si e foarte lung. Week-end e ceva mai vesel si mai scurt! Am vazut lume care o data cu termenul "americanesc" a imprumutat si obiceiuri occidentale...mersul la mall...fiind unul dintre ele...Ohhh cat "ador" eu mersul la mall... tre sa mergi doar pana akolo...asta e evenimentu' in sine..nu conteaza daca ai ceva de facut acolo sau nu...In uikend: sambata la mall...duminica la biserica...e un ritual deja!
Ce mai poti face? Sa mergi in parc...la un film...poate o piesa de teatru ...pe seara club ...daca chiar ai chef de aventura. La mine in ultimul timp aventura nu a avut loc in cluburi atat cat in afara lor...incercand sa gasim unul deschis, cu muzica decenta si mai putin de 3 oameni pe metru patrat. Ultima oara cand am plecat fara sa rezervam masa dinainte, acest tip de aventura m-a deprimat rau de tot. Asa ca am devenit mai precauta si rezervata cu uikendurile mele! Am inceput sa le pastrez asha doar pentru mine... sa tin la ele cu egoism si sa nu le mai impart cu nimeni sau pe niciunde. Nu cred ca e bine...nu-mi doresc sa incep o relatie cu pijamaua ca ;P...desi se pare k spre asta ma indrept (daca tot sunt o refulata a societatii ca sa citez un anonim ;).
Oare ce o face occidentul in uikend? Cum sa fac sa ma conformez si sa am si eu un uikend modern si integrat in standarde? Uite o idee buna...desi nu cred k la standarde...e acest Stimultan pe 3 nivele... dar e de abia peste un uikend.
Pana una alta ma duc sa invat ca cica se lasa cu sesiune la Master...Master...alt obicei occidental...dar asta e alta discutie...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home