MandarineSlice: music is what u make of it

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, June 26, 2006

music is what u make of it

Un week-end dedicat muzicii....
Vineri - Despre concertul DM de vineri seara am scris deja...e greu sa mai vorbesti de altceva dupa...dar totusi...avand in vedere diversitatea muzicala cu care m-am confruntat in acest final de saptamana...nu pot sa nu ma scufund cu indulgenta in reflexiile personale pe care mi le instiga mereu astfel de evenimente (daca nu in blog ...atunci unde?).
Depeche...still enjoying the silence...am devenit fan...caut muzica lor...ca nu aveam decat albumul mai "poponarisch" asha de la inceput...cu Everything counts...si vreau neaparat albumul solo a lui Martin...
Sambata...concert de jazz in Green Hours...saxofonist american...o tzigara delicata fumata mai mult de una singura in hamac...doesn't get any cooler than that...(am observat ca-mi place sa stau sa urmaresc cum se fumeaza tigarea de una singura...are un traseu interesant...se aprinde pe alocuri...se stinge in altele...urca, coboara sinuos...either this an interesting process...or um just plain staring stupid) . Saxofonul asta e un instrument atat de sexy, senzual si puternic, masculin...incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult...L-am vazut si pe Iordache bandajat la mana pe acolo si era sa ma indispun...noroc ca m-a linishtit un prieten cand mi-a spus ca l-a vazut cantand si asha...Fara Iordache there's no sex in the sax ;)
Acum vine partea mai aiurea...ca m-am riscat s'am tras si o fuga pana in Cabaretul de la Herastrau (don't ask!!!)...probabil sa ma temperez, ca prea ma obisnuisem cu atata muzica buna ...Lume multa...nu discut calitatea lor din respect pentru prietenii cu care am stat...Am dansat pe 2 melodii R&B...si am incercat sa ma tin cat mai departe de inevitabilele decolteuri care-mi treceau prin fata (ele fiind pe tocuri si eu in "balerini")... n-am vazut atata dispunere de sani pe jumatate dezgoliti de cand aveam insomnii si butonam aiurea TV-ul pe la 2-3 noaptea...
Ma rog...am studiat targetul...si asta e bine...In meseria mea se cere...pentru ca asta cred ca e populatia cu un comportament caracteristic "de cumparare"...ci "nu de consum" (dupa cum spune profu' la psihologia consumatorului) si trebuie avuta in vedere..
Duminka - am facut ce am facut si'am aterizat la Deftones...bilet gratis...calu de dar...deh...
Aici cu totul si cu totul alt target...mult mai interesant de studiat...din punctul meu de vedere...
Comunitatea rock a Bucurestiului adunata gramada...civilizata in scaune, zbuciumata pe gazon...in numar oarecum neconvingator, dar cu convingeri oarecum evidente si exigente...
Mi-a placut sa stau in tribuna si sa-i urmaresc...pe fundalul sonor al unor Crize, Implanturi si Subscribe-uri care ne-au bagat...intr-un final... in Coma! Nu stiu de ce, dar, desi par mult mai periculosi, mai intunecati si muuult mai intovertiti au o adancime pe care as studia-o la orice ora, pe cand "the Cabaret people"...desi la malul lacului Herastrau, care poate fi destul de adanc...par scufundati intr-o superficialitate de nepatruns...
Deftones intarziau, iar eu eram nedormita de 3 zile...am decis ca vreau sa plec acasa...incercasem deja prea multe experinte muzicale ...infiltrasem prea multe profile de personalitati ...patrunsesem tainele prea multor targeturi...Vroiam LINISHTE...vroiam sa fiu eu cu mine...si muzica mea...
Mi-am luat la revedere de la prietena cu care venisem (pup Smufa!) si am plecat exact inainte ca Deftones sa-si faca aparitia pe scena...
"Stiti ca daca iesiti...nu mai puteti sa intrati?" imi spuseun pushti de 18-19 ani organizator la intrare shocat de-a dreptul de faptul ca eram singurul om care parasea Arenele Romane in acel moment...
M-am uitat fix in ochii lui si i-am raspuns:
"DA...STIU!"
... si mi-am continuat drumul prin parcul Carol in lumina serii, din ce in ce mai timida. Eram foarte horatata sa-mi continui drumul, sa-mi intru iar in propria piele, sa descopar confortul lucrurilor care ma caracterizeaza deplin.
si deodata....LINISHTE...
Da...afara...inauntru...LINISHTE...
eram acolo unde vroiam sa fiu...poate chiar CINE vroiam sa fiu... si in mod sigur CU CINE vroiam sa fiu...O fata singura prin parc la 9 jumatate seara... bucurandu-se de linishtea unui apus pe care o castigasem din atatea rasarituri si nopti nedormite...
Intr-un final am inceput sa scotocesc prin muzica din player...
...Incubus - Unplugged...seemed apropiate... Acordurile surde de chitara Drive...Clean...si I miss you...au completat cum nu se poate mai bine drumul prin parc catre un taxi...

Pana la urma...life...much like music...is what YOU make of it!

Labels:

3 Comments:

Blogger albeenah said...

Luci-k...no problem..eram cu voi..asta conteshte...k suflete pierdute sunt peste tot sub o forma sau alta
...si NU ...NU pot sa cred, Smufa...dar romanii sunt iventivi mei...au savurat atat de mult momentele concertului ca au gasit o modalitate de a opri timpul in loc...furand ceasu lu' Chino...e de bine ;)

Jul 1, 2006, 8:34:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nimic mai adevarat :)
Eu am stat la Deftones pentru ca pentru ei batusem atata drum si am ramas profund marcata de experienta.
Mersi pentru commenturi, by the way :)
Ne mai citim!

Jul 18, 2006, 12:36:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot!
»

Jul 26, 2006, 10:39:00 AM  

Post a Comment

<< Home