MandarineSlice: I made the headlines!!!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, August 01, 2006

I made the headlines!!!

Desi a necesitat multa munca de convingere (10xs Cireshel)...iata-ma pe IQads...cu un articol relativ subtil despre comunicarea interna intr-o agentie de publicitate...pentru cei ce vor sa intzeleaga si cei ce stiu sa citeasca printre randuri!
Nu ma dau eu pe spate dupa celebritate...dar ma bucur macar ca am reusit sa sterg ranjetul ala fantastic al omului cu sobolani de pe prima pagina...un ranjet pe care eu l-am tradus, din articolul pe care l-a scris, printr-o imensa lehamite si "menefregism" pentru meseria pe care o face. Asa a inceput sa fie si la concerte ...eu singura fana trecuta de majorat a lui printre toti pushtii ma declar neplacut surprinsa de atata lehamite!
Sper sa nu ajung nicodata asha

Labels:

3 Comments:

Blogger proro said...

articol foarte real.
mi-a placut.
sper sa fie doar inceputul unui lung sir de articole:)

succes.

Aug 1, 2006, 1:52:00 PM  
Blogger proro said...

am spus doar? ooo. scuze.:)


apropo, pot sa fiu fanul tau?

Aug 1, 2006, 1:52:00 PM  
Blogger albeenah said...

10xs...si eu sper ;)

Aug 2, 2006, 9:38:00 AM  

Post a Comment

<< Home