MandarineSlice: If it's Friday... it's Frou Frou!!!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, September 29, 2006

If it's Friday... it's Frou Frou!!!

"By her petticoat the woman troubles the man's soul.
For surely the woman entices above all, with her gentle frou-frou.
It's her petticoat's frou-frou that makes her so exciting!
He sees at once the life in pink, gets electrified, he becomes crazy!"



Asa a inceput totul...
Excentrica, copila, nebuna, ciudata...minunata...Imogen a reusit sa descopere nishte note sa atinga niste corzi atat de adanc ascunse in sufletul meu de nici nu mai stiam ca exista !!! Bravo Frou! Esti de poveste...

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ne identificam adesea prin ceea ce fac altii, pentru ca noi nu facem , de fapt, nimic. nu stim, decat sa ne victimizam pentru tot ce ni se intampla. incapabili sa ne adaptam societatii, tindem sa identificam varfuri hilare ce ni se par modele. ni se par extraordinari, nemaipomeniti, incomparabili. cand ai stat ultima oara langa un model? sau il credeai un model pentru tine ? iti spun eu niciodata. traim doar din imaginea pe care ne-o construim sau cu care altii ne spala creierele si ne zgarie retina

Sep 29, 2006, 12:27:00 PM  
Blogger albeenah said...

This comment has been removed by a blog administrator.

Sep 29, 2006, 12:35:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nu trebuie sa nu il mai lasi sa scrie pe unul sau pe altul.
Can te-ai apucat de blog trebuai sa iei in calcul ca ce ti se pare frumos tie nu i se pare altuia.
Asta esti... asta arati (parca asa era la un moment dat un post, mai mult sau mai putin, cand hotarasei sa iti asumi eul)
Omul asta nu te jigneste, doar nu e de acor cu tine, intr-o maniera pe care o poti percepe ironica
Pune niste terms and conditions: everybody that does not agree with me do not post

Sep 30, 2006, 10:11:00 AM  
Blogger albeenah said...

" acelasi tip cu coaie mari si bazat, iti multumeste pentru acest spot genial. intr-o viata de kkt exista sclipiri de diareee ce-mi stropeste sufletul patat de prea multe mizerii. multumesc frustrato"...CITEZ...tie Blomqvis...ti se pare acest comentariu doar ironic ..ca mie sincera sa fiu mi se pare de-a dreptul badaran si genul de cuvinte pe care nu vreau sa le vad scris la mine in blog...Nu e vorba de a nu lasa pe cineva sa-si exprime o opinie..e vorba de CUM ti-o exprimi...adika vii la mine in casa...intri..ma injuri in loc sa ma saluti si-ti pui bocancii plini de noroi la mine pe masa..no thanks...eshti la mine in casa..te descalti la usa.., sorry dar asha tin eu curatenia!!!

Sep 30, 2006, 2:32:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cu riscul de a parea un polemist fara de "subect" si cu promisiunea de a nu ma mai baga in discutie altadata, pentru ca dupa cate se pare nu cunosc toate dedesubturile lui anonymous (asta sau astia) pe care vad ca tinde sa le exhibitioneze cu toata cerbicia sub acest curajos pseudonim, tin sa iti atrag si tie atentia ca asta nu e casa, e un loc public.
Imi vine greu sa cred ca cineva tine un astfel de blog fara o (mica) dorinta de a epata, de a atrage atentia asupra sa ca persoana. Astfel, prin interemediul acestui blog dumneata devii o persoana publica si astfel te asiguri si cu aprecieri si cu defaimari
Daca ai scrie o carte, si ar veni unul la tine in momentul lansarii ei si ti-ar spune ca e de rahat in mijlocul evenimentului (cu public, ca si aici), ai pune paznicii sa il dea afara?
Mie imi lasi impresia ca nu, ci ai incerca sa explici ca rahatul ala e totusi rodul a ceva.
Asta e partea cea mai grea, nu in a aduna aprecieri (care pot veni de la persoane la fel de twisted si ca si anonymous, dar mai rau, in viata reala :))
cam atat

Oct 1, 2006, 7:08:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

daca ati da dovada de maturitate si de prezenta unei coloane vertebrale, ati da posibilitatea sa ma exprim asa cum gandesc si cum cred. postati pe site doar ce va convine, dovada acelui tip care l-ati eliminat doar pt simplul fapt ca a fost mai dur si poate a jignit intr-un fel. am descoperit de curand blogul dvs, si tind sa cred ca are dreptate in privinta dvs. din momentul in care v-ati facut jurnal public trebuia sa va asteptati la replici din cele mai diverse. iar "Pune niste terms and conditions: everybody that does not agree with me do not post
" arata incapacitatea de a raspunde provocarilor. daca doriti sa va creati un club cu circuit inchis in care doar sa va dulcegariti reciproc, va rog, anuntati-ne! chiar nu puteti sa acceptati ca exista si altii diferiti fata de voi ? chiar nu puteti sa intelegeti ca nu sunteti singurele care ganditi si simtiti ? chiar nu puteti sa fiti ? stiu ca nu veti publica acest comentariu. pt ca sunt de acord cu tipul ala. si pt ca-mi veti demonstra ca sunteti o frustrata. curios. sunt si eu tipa ca si dvs. dar parca altfel...

VaiaConDios

Oct 1, 2006, 9:13:00 PM  
Blogger albeenah said...

Pei hai sa te iau punct cu punct...draga mea non-frustrata (sper ca imi permiti sa te numesc asha din moment ce si tu iti permiti sa ma "botezi" cum vrei fara nici macar sama cunosti).
Pctul 1. DOVADA..de care vorbesti...ca l-am eliminat pe acel tip "mai dur" cum te exprimi tu...NU exista...pentru ca de fapt i-am publicat toate comentariile din ultimul timp pana si cel continand "sclipiri de diaree" pe care l-am citat aici, la cometarii, un pic mai sus...Mi-am permis sa nu-l postez ca si comentariu la postul unde era adresat pentru ca era un comentariu de prost gust despre un spot care mi-a placut si mi-a luminat acea zi ...Mi-am permis prea multe???!!! Te rog sa ma scuzi...vezi tu...daca acest anonim avea cat de cat maturitate si coloana vertebrala..in loc de "stropi de diaree" ar fi spus pur si simplu ca lui nu-i place spotul...si mi-ar fi lasat si mie bucuria acelei zi intacta pentru ca nu cred ca, in mod real, avem ceva de impartit
Asha...
Pctul 2.Blogul meu...nu este neaparat un jurnal si nu este neaparat public...este intr-adevar parte dintr-un circuit inchis pentru ca lumea blogerilor in mare lor parte este o lume a oamenilor carora nu le e frica sa "publice", cum spui tu, ceea ce cred si simt si nu le e frica nici de comentarii. Multi dintre noi...intr-un post sau altul ne publicam si numele real..ca sa vezi cat de deschisi suntem catre restul lumii si nu ne ascundem in spatele unui "anonim" non-frustrat(A)...Asha cat despre exprimarea unei opinii in contradictoriu am spus...mai sus...dar o repet si pentru tine..nu e vorba de opinii diverse...am publicat absolut tot in materii de comentarii primite pana acum cu exceptia celor cu adevarat malitioase care nu au legatura cu subiectele postate si cu mine personal sau viata mea sexuala...sau mai stiu eu ce alte lucruri pe care NU le-am facut si NU am de gand sa le fac publice. Un alt lucru care m-a deranjat a fost exprimarea...daca vrei blog cu injuraturi, ineptii si "stropi de diaree" fa-ti-l singura!...eu aici incerc pe cat se poate sa ma exprim frumos si relativ coerent..nu intzelegi?..nu eshti obligata sa citeshti...
Pctul 3. Si ultimul pe acest subiect...EVER...daca si tu simti si vrei sa exprimi ceva cat de anapoda sau sublim...iti recomand sa-ti faci un blog...si sa accepti toate comentariile si injuriile la adresa ta posibile...apoi sa te reintorci in blogul meu, semnand cu adresa blogului tau, de data aceasta..si mai stam putin de vorba...bine???
Cat despre punctul 4...si anume...acela ca frustrata de mine nu-ti va publica acest comentariu...nu cred ca mai incape vorba...ca uite-l ia...si pe al tau si pe al meu...
NB. Ma scuzi ca nu am folosit aceeasi formula de adresare politicoasa respectiv "dumneavoastra" dar mi se pare putina ipocrizie din partea ta sa ma faci frustrata, imatura si lipsita de coloana vertebrala la modul "politicos"...cu dumneavoastra...fara nici macar sa ma cunosti...pun pariu ca nici nu prea ai citit vreodata ce am scris pe aici...Eu sunt mai sincera asha si foarte frustrata de felul meu ;)...dar parca altfel;)

Oct 2, 2006, 8:51:00 AM  
Blogger albeenah said...

Ai rezon draga Blomqvis....si cu riscul de a parea un polemist fara "subect" dar mai pe subect decat multi alti anonimi de pe aici..te rog sa nu te tii de promisiune si sa te mai bagi in seama de cate ori vrei! Daca ala imi zicea doar ca e kkt cartea mea...ma bucuram ca macar a citit-o sa-si dea cu parerea...daca insa imi zicea k l-a stropit cu diaree atunci poate ca aveam o discutie cu garzile ;)...just kidding n-am bani sa angajez garzi...inka ;)

Oct 2, 2006, 9:05:00 AM  

Post a Comment

<< Home