MandarineSlice: pentru ca pe 1 se incepe

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, November 30, 2006

pentru ca pe 1 se incepe

Maine incep si eu pentru prima data anul acesta sa merg la munte! Nici nu mai stiu cum e...aer curat...soare...sper....zapada..nu's inca hotarata...dar ma rog...1 e 1 si tre sa sarbatorim in forma!
Nu mai inchei si incep...incep o noua luna...dar de fapt incep un nou an...orcand e loc pentru un nou inceput...Eu incep 2007 cu o luna mai devreme...adica maine....LA multi ani tuturor andreilor si andrelelor de azi si La multi ani mie...maine!!!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

la multi ani tie..ieri ;)

Dec 2, 2006, 9:08:00 PM  
Blogger albeenah said...

la multi ani ...si tie...e si ziua tuturor romanilor ;) De abia astept sa icnep noul an ;)

Dec 3, 2006, 7:37:00 PM  
Blogger Patricia Marinescu said...

Spune-ne si cum a fost (la munte!)...

Dec 4, 2006, 12:28:00 PM  
Blogger albeenah said...

a fost fain de tot! Vreme buna, cetatea Rasnov, mancare suuuper faina...probleme existentiale..deh..pe ale le iau dupa mine peste tot...Iar acu parca mi-e frica sa ma gandesc ca m-am intors in jungla din Bucuresti si-n toata salbaticia asta de aci :(

Dec 4, 2006, 2:54:00 PM  

Post a Comment

<< Home