MandarineSlice: dialog matinal...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, November 22, 2006

dialog matinal...

..cu un om in functie publica ...la/de Stat ...si cu status in messenger "Du not distrub !Dorm!" la orele 12:30 intr-o zi lucratoare.

A: huh?
R: what?
A: dormi la servici bre?
R: acu m-am trezit...
am mancat ceva...
ascult horoscopu..
si plec si io acasa...
sa mi vad de treaba..
LOL








Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Recunosc, am pacatuit mai demult, cand eram angajat la o agentie de publicitate :((

Nu dormisem deloc cu o noapte inainte, iar la servici am adormit fix cand imi vorbea sefa despre un client. Nu eram cu fata la ea, deci nu vedea ca dorm (stateam cu capul sprijinit in maini, cica ma uitam la monitor).
M-am trezit fix cand a terminat de vorbit.
De atunci nu am mai adormit la munca.. a, ba da, o singura data, dar ala nu era somn...mai degraba motzaiala :))

Si recunosc ca am pacatuit si in legatura cu pozele cu pisici puse de tine :P Cand doarme adanc motanoiul meu, imi place sa il invart in diferite pozitii, ii bag coada sub nas pana stranuta...dintr-astea.

Nov 28, 2006, 11:22:00 AM  
Blogger albeenah said...

eu cand eram mai mica il imbracam pe motanul meu cu hainele papusilor ...fustite, sortulete, bonete..f umilitor pentru un motan birmanez...raza pura!!! ;))

Nov 28, 2006, 12:19:00 PM  

Post a Comment

<< Home