MandarineSlice: Stop! Or my stomach won't tolerate you!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, November 16, 2006

Stop! Or my stomach won't tolerate you!



Dupa lungi cercetari si analize...in numar de 3 ...ecografie, analize de sange, etc...s-a constat ca surda mea durere din dreapta si disconfortul aproape constant al stomacului sunt cauzate de... stres!!!
Solutia: fereste-te fato! menajeaza-te ...ce naiba!!!

Pei eu ma menajez dar nu ma menajeaza altii...
Mai bine mi-ar fi dat neshte pastile sau regim de tinut juma' de an decat sa-mi spuna asta...Cum e posibil, in lumea care traim, in domeniul in care lucrez, sa ma menajez de stres?!?
Ma apuc de yoga, de meditatii, plec pe munti, ma fac pustnica...imi instalez un hamac peste bioru si pun sa-mi cante zilnic CD cu "sunetele naturii", beau ceaiuri clamate din 2o in 20 de minute? Cum?
Cert e ca si eu ma ambalez repede, dar nu vreau sa renunt la acest drept! As vrea sa pot sa invat sa-mi mentin calmul doar din propria-mi initiativa, fara sa fiu amenintata de consecinte majore!
Am facut eforturi majore sa raman calma. Mi-am pus mana la nas si dopuri in urechi cand am urcat in troleu! Mi-am repetat in gand de o mie de ori "it's only a job" cand am primit explicatii si directive cum ca porcii nu zboara si conceptele mele nu stau in picioare! Am executat, scrasnind din dinti, dorintza mamei de a nu umple cuierul de haine si palarii si de a nu lasa nici un pantof la vedere (de parca nu de aia e cuier...sa pui haine pe el?!?). Am ignorat injuraturile de pe strada si m-am chinuit din rasputeri sa nu vad ca vin, mai mereu, din gura unor copii de 7 ani! Am incetat sa mai port fusta pentru ca muncitorii de santier nu sunt inca o specie pe cale de disparitie. Am evitat pe cat posibil ghiseele ca sa nu trebuiasca sa observ cat de bine se spala pe dinti functionarele (nu de alta, dar la ce gura au si la ce iese din ea, n-am Orbit sa le dau la toate). Am incetat sa ma mai plang pe grupul de yahoo ca suntem nevoiti sa platim 9 milioane pentru un singur amarat de curs...semestrul asta la Masterul SNSPA ( nu de alta dar mi-au sarit multi in cap ca le ocup inboxul degeaba...ei avand probabil un copac magic in fata ferestrei care le "fata" bani nemunciti in fiecare zi). Ma rog... Vedeti? Nu ma enervez deloc!!! Sunt perfect calma... Exista insa lucruri peste care nu pot trece asa usor...iar stomacul meu reactioneaza violent! Nu mai vrea sa le tolereze ! M-am luptat, am dus munca de lamurire cu el...ca nu putem schimba nimic...si nu trebuie sa ne consumam aiurea...Nu si Nu...am un stomac care totusi considera ca un "card pe un zid" nu e o idee de promovare neconventionala...Am un stomac care totusi crede in "timp liber" si dreptul sau de a-l petrece cum vrea...Am un stomac care crede ca si omenii agitati au dreptul sa existe pe Terra!
Deci ... nu-mi ramane alta solutie...de acum inainte, ca atunci cand discutia cu cineva greu digerabil ia amploare si tinde sa-mi provoace o indigestie,
sa-i zic pur si simplu : "Stop! Stomacul meu nu te mai tolereaza!"
...chiar vreau sa-o incerc pe cineva...sa vad cum reactioneaza....sunt convinsa ca mi se va da ocazia foarte foarte curand

2 Comments:

Blogger Costin Barbutz said...

Sper ca postul meu de azi sa te influenteze macar un pic.
Uite si putina muzica pe care s-o pui cand te intinzi in hamacul agatat intre inima iubitului si aburul unui cozonac din copilarie:
http://www.joyce-brasil.com/

Nov 17, 2006, 9:14:00 AM  
Blogger albeenah said...

Stomacul meu iti multumeste pt aceste linkuri cu muzica faina :)

Nov 17, 2006, 9:56:00 AM  

Post a Comment

<< Home