MandarineSlice: a good day

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, November 07, 2006

a good day


Deseori ma gandesc ce inseamna sa ai o zi buna ...sa fie oare ca ai timp sa faci tot ce ti-ai propus sau ca reusesti sa faci tot ce vrei...ca iti iese totul bine...sau ca reusesti sa faci ceva pentru tine..sau ca reussesti sa faci ceva pentru altii...sau ca ajungi sa faci ceva ce amanasei de prea mult timp!
Parca zilele bune seamana cu persoanele de care te indragostesti...la sfarsitul zilei nu stii sa spui exact, cu lux de amanunte ce a fost asha bun in ziua respectiva...dar stii doar ca fost buna...ca te-ai simtit bine!
Imi incep o zi de marti (7 noiembrie- 7 e o zi destinata "marilor inceputuri" sau "Debuturilor de succes" conform horoscopului chinezesc citit de mine azi)...cu calm si multa rabdare...am avut timp sa-mi verifica mailurile, sa-mi salvez toate melodiile restante de pe muzletter si sa postez in blog. Urmeaza probabil multa munca, apoi seara mea linistita alaturi de omul meu drag...Poate ca in definitiv nu stiu ce anume ii confera unei zile statutul de "buna" dar aceasta are mult potential in acest sens. Continui sa cred ca it's "HOW you look that decides what U see".
O zi buna tuturor!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home