MandarineSlice: isolation

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, October 31, 2006

isolation

Cum sa-i spun lumii intregi ca am ceva de spus? Cum sa comunici prin atatea baloane cu peretii aparent transparenti, dar impenetrabili? Cum sa te faci inteles atunci cand nici tu nu stii exact ce vrei sa spui?

Acasa...la servici...diferente de generatii...de mentalitati...de dorinte si aspiratii...de prejudecati si afirmatii...peste toate trebuie construit un pod...si nu unul oarecare...ci unul incapator...
Iata cum vad eu comunicarea...
Comunicarea nu inseamna ca daca te afli pe pod (exact ca in povestea cu tapii) in loc sa ajungi la mijloc si sa te bati cap in cap cu celalalt, negociezi cine sa treaca primul ...inseamna discutie...lunga, scurta...medie..indiferent...discutie constructiva...construirea unui nou pod sau largirea celui de fata...suna imposibil..dar am putea...daca am incerca...un pic mai mult :I

0 Comments:

Post a Comment

<< Home