MandarineSlice: cugetari de vineri

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, October 20, 2006

cugetari de vineri


Am mai citit pe blogul cuiva astazi ca sta si se uita de cateva minute in gol...in ecran... fara sa stie ce sa scrie...Cam asa sunt si eu...drifting...wondering...booooring!!!
M-am gandit sa revin la primul meu post de pe blog cand vorbeam poate putin mai stangaci si mai timorat despre schimbare...cum vine...cum devine...cum te pregateste sau te ia pe sus ...dar cum este inevitabila pana la urma.
Am dat cu nasul de schimbarea brusca, nepregatita...de curand...si e dureroasa foc, dar si refreshing! Iti zguduie putin sistemul de valori pe care mizeria cotiana tinde sa ni-l prafuiasca deseori. Te face sa intelegi daca ce aveai inainte merita schimbat, daca e important sa pastrezi trecutul sau sa faci brusc un pas spre ceva mai bun! Te invata sa pretuiesti ce ai si ce e trecator de care trebuie sa te bucuri cat ai ocazia. Mda...e buna schimbarea...e ca o gura proaspata de aer...
E buna schimbarea, dar cea cu care poti negocia, cea in care ai un cuvant de spus, cea pe care poti s-o modelezi. Mai sunt si cele crude, dure si neinduplecate care se incapataneaza sa iasa totul cum vor ele! Schimbarile incapatanate si intolerante ...mie nu-mi plac deeeloc! Ma lipsesc de ele!
Cam asta ar fi despre schimabre...cum m-a schimbat pe mine..personal...ramane de vazut...
Pana la urmatoare schimbare... have a nice week-end!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home