MandarineSlice: inceputuri de continuari

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, October 06, 2006

inceputuri de continuari


Ieri si azi am avut bafta de doua inceputuri de continuari
1. Primul episod din seria3 din LOST - m-am plictisit nitzel...dar cred ca merita sa perseveram, cu cat inaintam in poveste cu cat se inteteste misterul...se complica itele...e f fain...Dialogul la fel de simplu..stupid de simplu deseori...un cuvant ici colo..un cliseu ici colo... dar cand te crezi mai stapan pe siutatie...mai capabil sa intuiesti si sa-ti reprimi orice sentiment...atunci te izbesc toate din plin...e inca uimitor cum ma tine in priza serialul asta! Bravo baieti!


2.Al doilea album de la The Killers - Sam's town...m-am desumflat rau la primele 2-3 piese. Nu recunosteam stilul ala zbuciumat si rebel...erau oarecum mai tristi ...mai potoliti! Astazi l-am ascultat in intregime si I fell in love all over again...Invazia de instrumente..electric..clasic...estatic...mai multe piese lente dar acelasi stil inconfundabil...they still got it!!! "For reason's unknown" e piesa preferata de pana acuma...cred ca n-o s ama pot abtine sa afisez si versurile dar asta intr-o editie viitoare!
Asadar doua inceputuri care anuntza continuarea unui "beautiful friendship"...
Have a gr8 week-end everybody!!!

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Am episodul in calculator, dar astept un moment cu o stare de spirit propice vizionarii :D

Si The Killers...neah. Dupa umila mea parere... Al doilea album sux big time fata de primul. E a doua dezamagire pe care o sufar dpdv muzical recent. Prima a fost Muse. :(

Oct 7, 2006, 10:37:00 PM  
Blogger albeenah said...

Pei da...iti trebuie un moment special sa il vezi...
Cat despre Killers eram atat de nerabdatoare sa aud ceva nou de la ei..k era inevitabil sa-mi placa...Nici de pe primul album nu-mi plac chiar toate piesele
nici de pe asta dar raman la parerea ca sunt cateva kiar ok...mishto...sorry k eshti dezamagita

Oct 11, 2006, 1:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

eh, I'll live :D

Oct 12, 2006, 3:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

unde l-ai vazut? a aparut la noi pe tv???

Oct 12, 2006, 10:00:00 AM  
Blogger albeenah said...

Nope! mai sunt si alte cai...;) de a face rost dc eshti fan inversunat

Oct 12, 2006, 10:31:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

si eu am episodul dar ma abtin eroic pana cand se difuzeaza tot sezonul, pentru ca nu ma pot abtine o saptamana. m`am obisnuit sa vad ce vreau cand vreau :)

deocamdata rumeg "24". Stargate din pacate s`a terminat... l`au sistat banditii...

ps: nu se pot seta mai putine caractere la zona de securizare? plz plz

Oct 12, 2006, 12:21:00 PM  
Blogger albeenah said...

Am sa incerc...poate desfintzez faza cu literele alltogether...k s-a mai plans lume

Oct 12, 2006, 12:32:00 PM  
Blogger Pildit said...

deci fani Lost pe aci?
cum poti sa astepti pina apare tot sezonul ? :O

Oct 12, 2006, 3:15:00 PM  
Blogger albeenah said...

Pei nu prea poti...asha k o iei si tu picatura cu picatura...adica vezi ce-ti cade ;)

Oct 12, 2006, 4:31:00 PM  
Blogger Pildit said...

Ce parere aveti de ep2 - "The Glass ballerina " ?

Misto Kate in rochia aceea minuind tirnacopul cu gratie..mai lipsea mesterul de la Unirea care sa-i spuna "apuca-l mai cu nadejde " :)

Oct 13, 2006, 9:09:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Am episodul 2.:) Va spun cum e?

Oct 13, 2006, 10:52:00 AM  
Blogger albeenah said...

shhhhh....k nu l-am vazut inca...poate in uikendu asta...dupa ce-l vad schimbam impresii...;)Mie imi place totusi suspansul livrat cu lingurita in doze medii..ca un sirop de tuse :D

Oct 13, 2006, 11:00:00 AM  

Post a Comment

<< Home