MandarineSlice

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, October 16, 2006

M-am tot plans ca pe mine nu ma taguieste nimeni la faza cu Bucurestiul si cand am fost taguita intr-un final si de proro si de cris....n-am mai avut timp sa raspund...cu scuzele de rigoare iata-ma fresh, intr-o luni dimineata ploiasa in my fair city...about my fair city


3 locuri care-mi plac in Bucuresti

  • Cartierul Cotroceni – e rupt de zgomotul capitalei, e plin de vile cu arhitectura interesanta, e linishtit...e mai frumos ca o plimbare prin parc
  • Orice straduta ingusta, veche, cu cladiri care ne amintesc ca Bucurestiul a fost candva micul Paris
  • O biserica catolica minuscula de langa Scoala Populara de Arta


3 locuri pe care le detest in Bucuresti

  • Spitalul Colentina
  • Gara de Nord
  • Orice pravalie veche in care mocneste inca aerul acela imbacsit de “comunism”


3 locuri in care imi place sa ies cu prietenii

  • La Motoare - vara pentru atmosfera si “briza” care ma face uneori sa-mi pot imagine ca sunt “de fapt” la o terasa la mare
  • Cafeneaua Actorilor – pentru salate, pizza care sunt atat de bune incat pot ignora servirea de proasta calitate
  • (mai nou) Mystic Tree – nu neaparat pentru ca mistic, dar pentru ca e situat intr-o zona superba a capitalei si mancarea e “damn good”

3 lucruri pe care un occidental nu le-ar intelege in Bucuresti

  • de ce un taxi nu te poate duce unde vrei sa ajungi ca “nu e in drumul lui”
  • interminabilele conflicte si insuportabilele mirosuri din trolee
  • lumea care arunca in mod constant hartii si mizerii pe jos


cel mai de fitze cartier
Baneasa

cel mai urat cartier
Militari – si orice zona “comunista” cu blocuri gri, despartite de terenuri virane parasite, unde copii se joaca in mizerie si praf si rar vad lumina soarelui din spatele acestor “fortarete” deprima(n)te, zonele care instiga la uniformitate, banalitate, existenta stearsa...comuna

Tgauiesc mai departe pe dreameru' meu :* si pe vara-mea mica

0 Comments:

Post a Comment

<< Home