MandarineSlice: permite-ti-mi sa-mi astern creierii

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, November 06, 2006

permite-ti-mi sa-mi astern creierii


Cum sa-ti pui din creier pe hartie ?

Pei iti trebuie un creion ascutit sau un pix cu mina dura si mult mult timp. tre sa ai urechi bune sa asculti tot ce-ti trece prin minte si sa fii inspirat sa poti sa scrii tot si sa nu copiezi!E un lucru greu de tot sa-ti asculti creierul vorbind....Uneori nu intelegi nimic din ce-ti zice...iti vorbeste prea repede...sau dimpotriva prea incet...Uneori parca nici n-ar mai fi acolo...uneori parca ti-ar mai trebui inca 2-3 sa faci fata! Oricum cea mai enervanta faza pentru creier e inima asta domnule...inima care nu-i da pace...sa-si domine subiectul asa cum vrea el!!!
Azi am incercat sa-mi domin inima prin atotstiutorul creier...
Rezultatul????
O mare durere de cap!!!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home