MandarineSlice: O zi ca oricare alta

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, November 15, 2006

O zi ca oricare alta

Citeam deunazi cum ca majoritate blogerilor ar fi interesati doar sa-si etaleze talentele scriitoricesti si sa pompeze cuvinte "maiestre" in fiecare post cu care sa uluiasca lumea...Mda...ce sa zic...eu fac asta pentru ca asta mi-am propus...sa exersez ...sa-mi exersez puterea de a transmite idei si influenta oameni (maybe). Nu mi-am propus sa tin un jurnal pentru ca sunt mult prea putin constiincioasa pentru asa ceva...si ..lately...my life has been no walk on Hollywood boulevard...pe scurt...nici n-am avut lucruri prea interesante de relatat ...nici chef sa fabulez...m-am integrat in griul cotidian Bucureshtean...Asa ca totusi, resimtind responsabilitatea unei pagini pe internet care asteapta sa o completez poate macar o data pe saptamana am preferat sa postez din "descoperirele" mele...fie ele...spoturi, printuri, filme... mai slabutz cu cartile...dar promit sa ma revansez soon enough si akolo...Pana atunci ..."duma zilei"
-
Nu orice fulg ajunge zapada!
Have a nice one!

Labels:

1 Comments:

Blogger Costin Barbutz said...

Ca multumire pentru posturile din care se vede o stare prezenta a ta pe care n-as putea-o defini decat ca "blues" (si pentru ca-ti place sa descoperi muzici noi):
http://www.purafe.com/multimedia.html
iar pentru ca incerci sa ma "trantesti" cu nasul in realism
ti se potriveste sa asculti de acolo "Don't Trade Your Legs For A Pair Of Wings"

Nov 16, 2006, 12:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home