MandarineSlice: culto culinario

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, November 27, 2006

culto culinario


Week-endul asta a fost unul fabulos! Ce m-a impresionat cel mai tare a fost....mancareaaa. Am experimentat cultura culinara. Am avut un week-end profund cultural...imi place mie sa zic...pentru a ma scuza ca am batut peste 7 statii in 335 ca sa ajung la targul de carte Gaudeamus doar pentru vedea intrarea si a devia la coada la Kyurtos colaci de alaturi. Mirosul era prea puternic si imbietor...iar experientza culturala promitea sa fie prea intensa pentru a o rata. Carti mai gasesti... dar 2 kyurtos cu cocos si scortioasa proaspat scosi pe batul acela incis de la cuptor....mai greu! In prealabil tin sa mentionez ca uikendu' culinar a inceput de vineri cu o delicioasa ciocolata calda la Cafeneaua de la langa SNSPA. Densa, cremoasa...delicioasa..yum yum...a prevestit deliciile week-endului.
Revin ...sambata...am avut intentii frumoase si vis-a-vis de ciocolata....Am vizitata targul de la WTC de ciocolata si cafea. Dezamagire totala....2 -3 standuri comuniste...nu tu degustari, nu tu figurine...nimic din magia si arta pe care o presupune ciocolata si cafeaua...Chiar daca te ocupi doar cu comercilizarea lor, trebuie sa le acorzi respectul cuvenit si sa le tratezi ca atare. Nu erau decat cateva cutii cu bomboane de ciocolata gata ambalate la preturi stupid de piperate de la nishte marci de care nu mai auzisem pana acum. Cel mai deplasat "amplasament" mi s-a parut cafeaua si ceinaria improvizata in targ unde multi "amatori" de aroma pura de cofeina sau teina stateau inghesuiti la mese, savurand...cafea sau ceaiuri in pahare de plastic de la "dozator"! Halal targ!
Din pacate senzatiile de desfatare culinara s-au oprit odata ce am ajuns la Dakino. Remixul lui Novotny...Life in Loops m-a lasat cu un gust foarte amar si mi-a provocat o usoara indigestie. Un remake dupa filmul Megacities din anii '70 cu 30% imagini noi din care 70% imagini nedifuzate din vechiul film. Frate din atata matematica..."nu-mi iese mie calculele"!!! Nu inteleg exact cam care a fost rolul lui Novotny in acest film...regizor/editor? DJ/VJ?...Nu-mi rezulta decat ca acest genial Novotny nu este decat un biet VJ...recompunanad, cu lauri de festival, imagini dintr-un alt film pe muzica altor artisti. Ma intreb oare ce este totusi a LUI din acel film? Viziunea deloc originala, modul amator de a filma...si acela deloc original, tragediile sau dramele cotidine suprinse fara nici un fel de mesaj vizual intr-o monotonie mai degraba plictisitoare decat graitore? Dezmagire din plin! Sunt putin satula de criticii astia dopati care cad in plasa la fiecare picatura de sange sau bagat in vene filmate pe viu. Pac o tragedie live...pac o violenta gratuita..pac un premiu..esti genial frate!!! asa ceva nu s-a mai vazut....(poate decat la ultimul film premiat de noi)!!! Da...eu sunt cea care m-am ridicat si am plecat inainte de finalul filmului...pentru ca pur si simplu I HAD ENOUGH of nothing!
Duminica o lasagna pe care mama o reuseste din ce in ce mai bine si o alta ciocolata calda si un frappe de cocos la Green Hours au incheiat simetric periplu culto-culinar!
*Alte observatii:
Cinematograful Festival ar trebui neaparat renovat...e creepy rau si e un frig de-ti ingheaza popoul!
Dakino is not my cup of tea...si deci din nou sunt o inculta...Dar asta e...N-am chef sa ma inghesui in categoria celor care pretind ca inteleg arta ce se expune acolo doar pentru ca e un eveniment la moda!
Nu intzeleg arta ...decat poate prin stomac si mancare! Si uite asha mai trecu un sfarsit de saptamana in care n-am citit mai nimic, n-am gustat mai nimic cultural din tot ce s-a petrecut ci pur si simplu m-am delectat cu delicii culinare care mai de care! Concluzia e simpla: am avut pofta...
Asadar, cum ar zice Bunica, Sarut mana pentru masa!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

note to self: must get frappe de cocos asap. da' macar is it as good as it sounds?

Nov 29, 2006, 4:08:00 PM  
Blogger albeenah said...

note to yourself: also try the the hot chocolate with rum there (Green Hours) or any kind of hot chocolate in Cafe de Me Finca...it sure is ;)!

Nov 29, 2006, 5:11:00 PM  

Post a Comment

<< Home