MandarineSlice: revela -tie

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, June 26, 2007

revela -tie


Am descoperit...
Intr-o zi insorita cand asfaltul ma primea bucuros printre faldurile sale
Am descoperit gandul catre tine care ma racoreste ca o jaluzea semi-deschisa

Intr-o zi cu ploaie cand stropii reci picau rar si reconfortant
Am descoperit ca inca imi mai place sa dansam in ploaie

Intr-o noapte lunga cand am exagerat cu pahare de eliminator de inhibitii
Am descoperit ca, a doua zi, imi vei aduce aspirina

si cea mai mare revelatie...
Am descoperit ca atunci cand imi dai cirese una cate una
Stai langa mine sa prinzi si samburii

am descoperit ca imi place sa aleg faianta...
am descoperit ca imi place sa ma uit dupa gresie
am descoperit ca viata banala de care ma temeam
este de fapt adevarata iluzie

Casa mea e alaturi de tine...iar daca tu esti melc...nu-mi trebuie decat o mica valiza in cochilia ta
...si descoperirea mea...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home