MandarineSlice: sa continuam cu stil...si iz occidental

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, June 20, 2007

sa continuam cu stil...si iz occidental

Editia de anul acesta a festivalului Cannes Lions este una de exceptie dupa parerea mea (exceptional de buna si valoroasa). Am vazut lucrarile unei piete de advertising cu adevarat mature care se vede ca si-a educat targetul spre lucrari de calitate ...si nu s-a lasat educata de target cum se intampla la noi...spre lucrari banale si extrem de comerciale (insa unanim digerate..desigur)! Am sa postez doar cateva exemple impresionante din punct de vedere al subtilitatii, absentei logo-ului sau a produsului propriu-zis, al investitiilor majore de buget cu factor de risc ;) etc etc...probleme pe care "clientii nostrii cei de toate zilele" nu par sa fie dispusi sa le depaseasca prea curand. Dupa ce am vazut ce am vazut din festival ( si o sa vedeti si voi)...nu cred ca e cazul sa ne mai punem problema de ce agentiile romanesti de advertising (nu de media, acolo avem un caz fericit sau o exceptie ?!?) nu se afla printre finalisti sau castigatori. Imaginile vorbesc de la sine! Tuturor celor care vor sa faca parte din aceasta comunitate de "intelegatori" si "cutezatori" le doresc (si imi doresc) sa intram in comunitate cu mai putin orgoliu si mai multa maturitate!:) Enjoy!

Incep cu o simpla cutie...cu interior sofisticat si sonerie!

PROMO WINNER - CANNES LIONS 2007




Type Of Entry: Use of Media
Category: Promotional Packaging
Title: STADIUM
Advertiser/Client: NIKE
Product/Service: NIKE FOOTBALL BOOTS
Entrant Company, City: PUBLICIS, Singapore
Country: SINGAPORE
Sales Promotion/Advertising Agency, City: PUBLICIS, Singapore
Country: SINGAPORE

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home