MandarineSlice: link din LN

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, May 31, 2007

link din LN

Pentru mana de oameni care mai citesc inca acest blog, m-am gandit sa ofer ceva perlishoare scoase de colegi de ai mei din blogosfera(poate au ei ceva mai interesant de spus!)...si cum mi-e prea lene sa dau copy-paste si "via" mai bine bag direct linkul aici si va urez distractie placuta! Eu chiar m-am distrat!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

-panourile cu "nu calcati iarba" nu sunt puse ci sunt plantate odata cu iarba :D cresc acolo de mici :P
-oile nu intra la apa ca si lana pt ca blana aia e prelucrata inainte sa ajunga in haine :D
- magazinele non-stop pot da faliment oricand, sau poate se gandesc toti sa plece in concediu sau team-building :P mereu trebuie sa ai alternative, nu?

Jun 1, 2007, 9:07:00 AM  

Post a Comment

<< Home