MandarineSlice: O entitate aparte

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, May 21, 2007

O entitate aparte

Ravasita...printre mormane de idei abandonate
Printre ziduri din hartii mototolite
Printre pareri de rau...dar niciodata regrete
Am decis sa ma pieptan.

Zdruncinata...de un drum cu mult prea multe gropi
Printre miracole pe care le ocolesc cu atentie
Si oportunitati pe care le ratez cu gratie
Am decis sa ma recompun

Ma machiez...in fata unei oglinzi care,
Cu fiecare atingere usoara a prafului de fard,
Nu ma mai poate recunoste...
Ma aranjez in fata usilor unui sifonier deschis
Cu haine in nuante de gri si negru
Care, deodata, a devenit incapator

Ma uit pe geam
dar privesc inauntru

te caut...dar ma regasesc

te-am gasit...dar m-am pierdut incet
intr-o descriere de brand

filozofic, puternic, emotional ...abstract
Marca EU, cu un mesaj complicat pe care inca incerc sa-l descifrez
cu o pozitionare autentica pe care inca incerc s-o localizez cu o busola;
o stea pe care singura am botezat-o, dar al carei nume il tin secret...si fata de mine
O entitate aparte

NB: Reclama TV nu este inclusa in pret

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home