MandarineSlice: am I back?

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, May 07, 2007

am I back?

Incerc sa ma reintorc..sa ma regasesc...sa pot sa iau o gura de aer atat de mare incat sa-mi dea timp sa o rasuflu aici pe blog...dar mi-e greu...mi-e greu sa scriu despre ce nu mai simt...sunt destul de amortita...
Poate mai exista cineva care totusi citeste acest blog...inca...si vreau sa ii spun..sau sa le spun (in cazul fericit) ca n-am renutat la scris..doar ca momentan trebuie sa ma adun...sa ma lipesc la loc...
gimme time...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o secunda, doua secunde, trei secunde... de cat timp mai ai nevoie? ti-l livram pe minute sau pe ore? treci la scris si lasa apasarile cotidiene :)

May 7, 2007, 4:47:00 PM  

Post a Comment

<< Home