MandarineSlice: Sliders

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, April 18, 2007

Sliders


Am o zi ciudata...simt amenintarea unei recidivari...dar incerc sa o ignor...
Am inceput sa-mi numar zilele si sa le cataloghez dupa vise, in retrospectiva...Ieri am visat rochii pentru ca ieri seara am probat rochii pentru o nunta intr-un magazin magic in care de fiecare data cand ma duc ma simt ca un fulg care pluteste...Sambata seara am visat mobila...pentru ca sambata am fost la Ikea...
Nunti, mobila, tzoale, boli...ufff...something tells me I'm not in Kansas anymore....si ca cineva m-a impins, aproape impotriva voinetei mele, in lumea adultilor...in lumea ratelor, intretinerilor, consumului de gaze si de nervi...facturilor de mobil...cumparaturilor de week-end de la hypermarket...doctoriilor si a doctorilor...sheesh!!! Alaltieri am cumparat paine, pentru ca stiam ca nu o sa mai avem a doua zi dimineata! Eu si painea...inainte nici nu mancam paine...acuma ma ingrijesc sa fie pe masa in fiecare zi...Ma ingrozesc si de cum vorbesc...aproape matur, cu responsabilitate si seriozitate!
Noroc ca exista inca o lume unde oamenii au timp sa fie cum vrea...Citeam ieri la o prietena in blog ca nu mai gaseste oameni care vor sa se joace cu ea...ca nimeni nu mai are vreo idee de un joc original...Dar oare ce facem noi aici?...Nu ne jucam de-a lumi paralele...? Nu ne extragem putin din coordonatele noastre zilnice sa incercam sa ne reorganizam in jurul unui altfel de concept? Limitati fiind doar de cuvinte, nu recream un univers? Nu ne "descriem" asa cum am vrea sa fim vazuti?...nu ne lasam prada sentimentelor sau furati de peisaje mentale?...nu ne lasam loc de comentarii pentru ca oricine sa poata intra in jocul pe care-l initiem in fiecare post!
Sigur unii (precum tagma jurnalistilor sau wanna be jurnalistilor care se dau jurnalisti in bloguri) ar spune ca ei discuta chestiuni serioase in blog. Da, poti sa discuti despre ce vrei...serioase sau nu...important e ca esti citit si lumea citeste despre ce vrei TU...deci ti-au intrat in joc...fie el serios sau nu... au patruns in dimensiunea ta...
Azi de dimineatza...am realizat ca, desi n-am nimic de facut, nu am timp sa citesc toate blogurile care-mi plac. Ma simt ca in porcaria aia de serial "Sliders", SF-ul din care doar titlul imi place si uneori o povestioara ici colo cand se mai scapa vre-un scenarist!
Sunt atat de multe si atat de captivante uneori...Ma intreb...Oare n-are timp cineva sa faca revista blogurilor cu linkuri frumusel...sa ma lamuresc mai bine ce si cum in ziua respectiva, ce e ok sa vizitez?
E frumos sa stai dimineata si sa rasfoiesti suflete in loc de ziare, suflete care isi astern virtual pasurile, chemarile, visurile sau realizarile. Sa alunec usor dintr-o lume virtuala in alta, unele de abia configurate, altele cu o personalitate coplesitoare. Oare chiar ar putea cineva sa ne faca un rezumat al acestui fenomen? Oare chiar exista esente la care poti sa reduci toate entitatile care populeaza blogosfera? Oare chiar exista, la fel ca in serial, dimensiunea numita HOME, unde toate aceste entitati se reunesc?
E clar! Am o zi foarte ciudata azi...si o continui mai confuza decat am inceput-o!
But thanks for sliding by anyway ;)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home