MandarineSlice: rabdare...fara asteptare

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, May 08, 2007

rabdare...fara asteptare

Sunt un om foarte rabdator...dar ma enerveaza sa astept! Rabdarea mea...limitata...trebuie alimentata...motivata...nu poti sa-mi ceri sa astept fara sa-mi expui ce ma asteapt la capatul acestui demers al meu...o perspectiva insorita...o dorinta implinita. Asteptarile pot fi placute cand:
- ai multe reviste interesante de citit inainte sa intri la doctor
- ai garantia ca vei primi un raspuns pozitiv
- ai lucruri de terminat inainte sa te prezinti cu lucrarea, ai de invatat inainte sa te asculte
- ai de baut o cafea inainte sa vezi filmul
- ai descoperit o terasa ferita de trafic si de populatia ostentativa a Bucurestiului unde poti sa sorbi linistita o cafea, si sa admiri peisajul...
Nu sunt foarte inspirata azi..si nici n-am rabdare sa scriu mai mult...Dar rabdare...de abia imi revin...poate in curand...o sa fie mai bine!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home