MandarineSlice: 4 din 2

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, May 29, 2007

4 din 2



N-am mai cugetat demult aici..despre mine...sau macar despre albine.
Pe streasina vecina se agita zilnic si se plang constant 2 puiuti de porumbei. Despre cei mari am mai scris aici cu alte ocazii...dar pe cei mici i-am observat de curand...in podul de vis-a-vis, sub un burlan. Se chiraie, se uita curioasi prin crapatura dintre ziduri...cred ca ar vrea sa-si ia zborul...dar inca tatoneaza...inca e cald si sigur inauntru...iar mama porumboiaca inca le aduce de mancare. Asa si eu...inca mi-e bine unde sunt...inca sunt protejata..dar oare nu e timpul sa-mi iau odata zborul???
Cred ca de cand m-am nascut sunt obsedata si hartuita de cuvantul "trebuie". Nu pot niciodata sa-i depisetez prea bine originile. Trebuie asta e un trebuie impus dinafara...de parinti, conventii sociale, indatoriri profesionale sau sentimentale...sau e un trebuie care-mi apartine complet si are de a face doar cu avantul meu, responsabilitatea mea proprie si personala, simtul datoriei sau simtul esteticului meu...Oare de unde vine trebuie asta domnule?! Trebuie sa zbor...pentru ca asa zboara toti puii departe de cuibul parintilor la un moment dat...sau trebuie sa zbor pentru ca vreau eu, pentru ca imi cresc aripi din interior. Trebuie sa nu mai mananc inghetata ca ma ingras si o societate precum a noastra nu tolereaza oamenii grasi...sau trebuie sa nu mai mananc inghetata ca m-am saturat sau ca nu mai am pofta!
Acum trebuie sa ma opresc din scris...pentru ca am si alte treburi..dar oare chiar trebuie sa le fac?
To bee or not to bee...that is the question!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

daca e musai, musai sa fie...no? ;)

May 29, 2007, 1:59:00 PM  

Post a Comment

<< Home