MandarineSlice: and now for our feature presentation...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, June 15, 2007

and now for our feature presentation...

Gratie Andradei...am descoperit ca exista videoclip online pentru Read my mind al celor ce ma omoara pe mine cu zile ;)...E muuuult mai funny decat ma asteptam... si are o "abordare "surprinzatoare avand in vedere "feelingul" ala mai sumbru si dark pe care l-au dat acestui ultim album! M-am distrat de minune...iar melodia este una dintre my all-time-favorites, alaturi de For reasons unknown (care sper sa apara soon online)!!! O fredoneaza si ai mei cand o aud la radio in masina, o fredoneaza oameni pe strada...o fredonez eu in my mind...este un fenomen in masa...care a ajuns pana in Japonia...se pare. Enjoy the clip...then watch the making of...Mi-au "citit gandurile" cand au facut acest spot!


Labels: ,