MandarineSlice: Life...something like it...or words resembling

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Saturday, July 07, 2007

Life...something like it...or words resembling

Uneori cuvintele te pot lasa fara cuvinte!
Uneori simiti ca nu ai parte de destula viata...alteori simti ca plesnesti de atata viata...Uneori esti pur si simplu coplesit...
Viata...un fir galben de ata care se infasoara gelos in jurul unei lamai zimtate cu samburii ascutiti!
Viata...un drum intortocheat spre o locatie simpla, compusa din sentimente primare...cu puritatea carora te-ai nascut ...la puritatea carora incerci sa revii
O autostrada pe care goneam usor ametita...pana cand m-am oprit!
Cu ochi lipeziti, goliti de speranta am privit drumul din fata mea, pentru prima oara, cu curaj.

Am devenit adepta virgulelor. Virgulele marcheaza o pauza...si acolo unde trebuie sia colo unde nu trebuie. Pauzele sunt bune ...chiar si inainte de "si".

Scuzati blogul criptic dar sunt pe cale de reintoarcere...insa mi-am scapt de joz putin cuvintele si s-au sifonat...incerc za le adun!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

pai hai cu intoarcerea aia odata :D

Jul 8, 2007, 4:23:00 PM  

Post a Comment

<< Home