MandarineSlice: break on through to my bitchy side!!!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, November 19, 2007

break on through to my bitchy side!!!

Exista in Romania raritati si exceptii. In domeniul in care lucrez eu imi pare uneori ca numai raritati si exceptii exista. Dar inca nu mi-am dat seama bine daca bunul simt ma include sau ma exclude automat din aceasta categorie. Depinde cum privesti lucrurile.

Din vocabularul meu fac parte multe cuvinte...dar ...in mod straniu...prefer sa le folosesc pe cele de genul "ok", "bine", "vedem cum facem","poti sa faci si asa", " parearea mea este ca...". In timp ce multa lume cu care am onoarea sa lucrez prefera cuvinte mai tari de genul "nu", "asa nu fac", "asta nu-mi place", "asta nu!", "iti zic eu ca asa e mai bine!"

Nu inteleg de ce, intr-un domeniu atat de subiectiv, unele persoane nu au loc in capul lor creativ loc decat pentru o singura parere, o singura perspectiva, uneori chiar o singura culoare...

Nu ne aflam intr-o lumea a binelui si a raului, nu suntem in vestul salbatic cu pistolari razbunatori si raufacatori si seriful atotbun si stiutor. Nici macar in alb si negru nu lucram foarte des...Atunci de ce atata incapatanare sa existe un singur fel de a face lucrurile, o singura varianta, opinia unui singur om. De ce, daca ne adresam deseori unor mase largi de populatie, ...de ce nu strangem si din masa noastra mica de opinii si perspective diferite ceva ce place tuturor?

Sunt un copy idealist si naiv...stiu! Dar sunt copy de 3 ani si mai bine de zile...si cred ca e timpul sa-mi asum statutul. Daca in lumea lor nu exista decat o singura opinie... in lumea mea exista mai multe! Eu fac loc pentru tot ce e al lor....totul pana la intoleranta si nesimtire... atunci cand incep sa detectez aroma unor astfel de idei si capul meu incepe sa devina oarecum ingust. Am incercat calea umila si politicoasa, dar se pare ca nu e o lume care sa fie receptiva la astfel de mesaje.
Ne aflam intr-o mare arena cu animale salbatice care trebuie imblanzite prin cuvinte si felul in care stii sa te impui. Eram de parere mai demult, ca lumea poate fi imblanzita prin magnitudinea si maretia unei idei. Dar nu e adevarat! Totul sta in prezentare...in felul in care iti scoti idee in lume, o faci cunoscuta si felul in care te tii cu dintii de ea si marai amenintator aratandu-ti coltii de fiecare data cand cineva se apropie de ea cu intentii dubioase. Devii atat de protectiv si precaut cu ideea ta incat o tii ca pe o halca de carne in gura si uiti sa-i dai drumul macar pentru a lasa restul lumii sa o priveasca sa inteleaga despre ce o vorba.

E trist ca ne comportam asa, ca ne lasam bantuiti de propriile orgolii si complexe, intr-o lume a diversitatii, care ne ofera atat de mult si atatea satisfactii. Ideile se nasc, mor sau sunt purtate mai departe, dar integritatea este o idee din ce in ce mai expirata. Eu sunt de parere ca integritatea face orice idee sa stea in picioare, din toate unghiurile din care e privita.
Haideti sa incercam...ca un prim exerciu....Nici eu nu comunic bine ...nici voi nu stiti sa ascultati corect...

Un pas...nu e mult...Scoate-ti macar un dop din ureche si asculta ideea mea spusa cu juma' de gura...Pana ni se vor deschide toate orificiile corespunzatore pentru receptie...mai e...dar sa facem un prim pas...vrei? Eu nu-mi arat coltii...si tu nu-ti arati bata...ce ar fi?
Tu cum vezi lumea?
Vinovata pana isi demostreaza inocenta sau inocenta pana calca stramb. Abia astepti sa calce putin stramb..huh? Sa ti se confirme teoria!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home