MandarineSlice: strutul still lives!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Tuesday, November 06, 2007

strutul still lives!

Si cand imi credeam corabiile mai inecate si perpectivele de copy din ce in ce mai sumbre...Alina si strutul ma saluta la fel de joviali si plini de energie ca acum 3 ani! I must have done something right daca de 3 ani si mai bine GSK-ul imi da spotul la TV...ar fi putut sa faca altul...dar se pare ca inca le place al meu. Cu toate ca stagnez rau la capitolul spoturi lately...si mi se pare ca stagnez cu totul pe plan profesional...inca am incredere...de fapt stiu ca un nou strut...mai bun si mai funny...zace in mine...Astept agentia care sa-i scoata odata capul din nisip!!!
Pentru cei care inca nu-l stiu...Enjoy!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ce i-ai facut mai saracului caine? :( nu iti este mila de el? sa nu mai dai vitamax fetelor. si nici tu sa nu iei :P

Nov 6, 2007, 9:55:00 AM  

Post a Comment

<< Home