MandarineSlice: 'Tis the age of zee bee

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, October 25, 2007

'Tis the age of zee bee


Azi mai pun o petala in floarea vietii... ma rog... altceva mai inspirat legat de albina n-am stiut sa inventez... Nu stiu de ce ultimele zile de nastere pe care le-am avut au fost triste. Am simtit mereu nevoia sa fac un bilant..de parca as fi ajuns la 100 de ani si vroiam sa trec impacata intr-o noua epoca. Eu nu stau niciodata bine unde sunt... tre sa ma misc, sa ma agit, sa vreau mai mult!!! Culmea e ca nu realizez mereu ca sunt nefericita ci doar in zile-cumpana ca astea. Insa mai bine e ca exista mici detalii care ma binedispun instant. De exemplu...faptul ca e deja tarziu si nu multa lume mi-a facut urari...a fost contrabalansat de faptul ca un emoticon de pe mess (ala cu zambet de Colgate) si-a tuguiat buzele azi la mine! A fost atat de dulce...si...il banuiesc ca incerca sa fie si putin smecher. I-a iesit de minune... si mie mi-a iesit toata ranchiuna si tristetea din mine! Si a mai isit ceva...asa... subit...subtil si senin...SOARELE! What more could a bee ask for?! Happy birthday 2 me! :D OCS-ul concerteaza de ziua mea...si ei implinesc 10 ani...eu implinesc putin mai mult da nu ma simt cu mult mai in varsta

Labels:

16 Comments:

Blogger derelict said...

La multi ani!, si sa vrei intotdeauna mai mult!

Oct 25, 2007, 11:38:00 AM  
Blogger albeenah said...

10xs...urare adevarata nominalizata in top 3!!! :)

Oct 25, 2007, 11:51:00 AM  
Blogger XYZ said...

La Multi Aaaaaaaaaaaaaaani! Always kick sad mood's ass! Si zici ca te destrabalezi la OCS diseara?

PS. Am vazut ca urmeaza sa semnezi niste acte... Sa fiti fericiti!

Oct 25, 2007, 12:56:00 PM  
Blogger albeenah said...

Thank U! Nush dc ma duc..doar punctam coincidenta de zi...cate despre acte...don't remind me...fatzaiala aia birocratica si organizatorica freaks me out..noroc k it's for a good cause ;)

Oct 25, 2007, 1:15:00 PM  
Blogger XYZ said...

Credeam ca prima remarca se referea la semnatul de acte si era sa-mi iasa green tea-ul pe nas.

Oct 25, 2007, 1:26:00 PM  
Blogger albeenah said...

green tea...yummm :D

Oct 25, 2007, 1:28:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

:) Sa ne traiesti!
La multi ani.

Oct 25, 2007, 2:21:00 PM  
Blogger albeenah said...

...mersi...si sa fim mereu pro ;)

Oct 25, 2007, 2:32:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

pupu'...
Multi ani traiascaaa, muuuuulti aaani traaaiaaascaaa, laaaaaaaa muuuulti ani!

Oct 25, 2007, 8:48:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

La multi aniii!!!!
vezi ca ai cititori? :D imediat au sarit cu urarile :p

Oct 26, 2007, 11:04:00 AM  
Blogger albeenah said...

eh...in bloguri k ...si in viata..cititorii la nevoie se cunoaste :) Mersi ;D

Oct 26, 2007, 11:13:00 AM  
Blogger Carina said...

Cu intarziere...La multi ani :P

Oct 27, 2007, 9:39:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

la multi aaaani! in curand n-o sa mai fii copilu' [sub]marin, aud? hai sa fie intr-un ceas bun!

>:D<

Oct 30, 2007, 2:42:00 PM  
Blogger albeenah said...

dap! 10xs...copilu Marin va fi mereu copilu Marin...chiar daca sub alt nume..ma gandesc sa-mi pastrez si numele meu...ca sa rimeze in continuare cu Andreea Marin-Banica...tiza mea ...lol

Oct 30, 2007, 2:59:00 PM  
Blogger Anti said...

hei, happy birthday cu mareee intarziere si sa te mai opreti din cand in cand, sa respiri si sa realizezi ca ai de ce sa fii fericita, you're getting married, lots of merry posts from now on, asta ca sa vezi ca mai ai si alti cititori:)

Nov 9, 2007, 2:17:00 AM  
Blogger albeenah said...

ce frumos sa descopar oameni care-mi scriu din orasul sufletului meu! sa mi-l pastrezi bine pe acolo...pana ma intorc ;)

Nov 12, 2007, 3:48:00 PM  

Post a Comment

<< Home