MandarineSlice: Tablou de bord?

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Saturday, October 13, 2007

Tablou de bord?

Si deodata interfata blogului meu imi spune ca pot sa completez nush ce Tablou de bord...I think it's time I told Scotty to beam down my clothes. Deodata parca nu mai imi aduag un nou post in blogul meu cel de toate zilele, ci sunt o adevarata Picarda completandu-mi jurnalul de bord.
Azi e una din acele zile in care mi-as fi dorit sa nu ma fi dat jos din pat. M-am saturat de lumea care se baga in viata mea aiurea! Nu am nici foarte multi prieteni dar, in Romania, se pare ca nici nu trebuie sa cunosti pe cineva bine ca sa judeci sau sa-ti dai cu pararea...
Asa ca this is what I have to say to the world today: I'M GETTING MARRIED! Intr-un lung sir de evenimente concentrate in acest ultim an...asta sper sa fie ultimul zguduitor de placut ! :D
Si asta e melodia care imi este zguduitor de placuta in legatura cu acest eveniment. Lacrimogena si dulceaga, ca mine, o recomand kiar si celor cu diabet...;)
And YES...I am one happy bitch! Sa vedem ce au toti de spus despre asta! :D

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home