MandarineSlice: ascult Blondie...pe repeat!

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, August 17, 2007

ascult Blondie...pe repeat!


Azi m-am trezit cu chef de viata...miroase a concediu si pentru mine...intr-un mare final si tre sa marturisec ca miroase bine.
Sunt efervescenta...daca ma pui intr-un pahar cu apa m-as dizolva pe loc... si iti promit ca, daca m-ai bea, te-as pisca de limba intr-un mod placut pana m-ai spune cele mai nastrusnice ganduri ale tale.
Sunt pusa pe sotii...sunt in sfarsit asa cum am mai fost...mai vesela...mai aproape de soare si mai departe de Pamant...Am intrat iar in ritmul ala nebunesc care nu respecta rotirea banala a globului in jurul a tot felul de axe.
Sper sa ma tina...si dupa ce ma intorc!
Mi-am regasit inspiratia pe fundul unui pahar cu ramasite din anii facultatii, cu bucati din poze pe care nu le-am facut niciodata bucati, cu doua agrafe de hartie si cu un banut ruginit, dar foarte valoros sentimental. Statea ascunsa de mine acolo pentru ca simtea nevoie sa ma pedepseasca. Avea motive intemeiate : uitasem cum suna Denis a lui Blondie si Take on me de la A-ha...uitsem cum suna muzica in general, uitasem sa ma uit pe geam si sa observ verdele in loc de cenusiul...uitasem ca am si idei crete...si melci in baie si pot sa fac asocieri foarte frumoase de culori si de ganduri. Da! Merita sa fiu pedepsita!
Acum insa mi-am mai revenit!
Sunt obsedata de curatenie...incep cu garsoniera si termin cu viata mea...dar promit ca pana la sfarsit totul va straluci ca'n reclamele cu detergenti de vase!:D
Pup u all and smile back atcha!
byee

Labels:

2 Comments:

Blogger Diana Adela Martin said...

si eu am perioade de blondie, apoi doze de uitare si iar blondie. imi aduc aminte de cum eram in liceu:D

Aug 18, 2007, 5:13:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

concediu placut albinuto! sa iti iei paratul foto cu tine in caz ca vezi vreun ad interesant pe unde te duci tu. oh, and yeah, be wild, be mad, be happy! :P

Aug 18, 2007, 9:01:00 AM  

Post a Comment

<< Home