MandarineSlice: NOI amestecuri

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Monday, July 09, 2007

NOI amestecuri

Suntem amestecati! Nimic din noi n-a mai ramas originar. Nimic din "nou" n-a mai ramas original.
Zi de zi ma amestec in situatii, in angoase si incertitudini...imi diulez cocktailul si asa diluat al existentei...
Am observat ca-mi place sa punctez un text prin virgule...am observat ca ma atrag pauzele...pauzele in vorbire...pauzele in gandire...pauzele in pauza

Am observat ca tind sa nagramez ...si cand anagramez cuvintele se aseaza automat in simetrie...adica orice neregula este simetrica...gresesti aici... se reflecta dincolo
De exemplu: aseara ma uitam la stelul plin de cere si ma minunam ce frumos si simetric erau aranjate toate!

Astazi cam atat am de spus! Ar mai fi multe...dar vulcanul nu are voie sa erupa momentan...cand va erupe...pamantul va fi fertil si dezastrul va fi bun!

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

stii bine ca dupa "dezastre" intotdeauna urmeaza o perioada buna, infloritoare...si totul va fi bine. numai zic nimik ca perechii au uretzi :)

Jul 9, 2007, 6:13:00 PM  

Post a Comment

<< Home