MandarineSlice: Dimineti cu libelule

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Wednesday, July 18, 2007

Dimineti cu libelule


Libelula...un nume asa frumos si jovial...in romana...asa mistic si misterios in engleza (dragonfly)...

Ieri am vazut-o. Se juca printre picaturile de apa tasnind dintr-un furtun cu care cineva isi uda asfaltul incins din fata casei. De fapt nu am vazut-o propri-zis...am vazut doar miscari fulgeratoare de aripi, un zbor agitat si totusi atat de calm...o prezenta fantomatica si totusi atat de puternica. Inca mai aud ecoul lasat de falafaitul aripilor ei ...si felul in care imi batea inima dupa primele doua secunde de cand am vazut-o...printre picaturile de apa datatoare de viata...in ritmul ei ciudat, sacadat si totusi atat de firesc...am simtit ca renasc. Si fiind dimineatza...as fi avut timp sa ma razgandesc. Dar n-am facut-o...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

welcome back

Jul 19, 2007, 11:55:00 AM  
Blogger Unknown said...

In Delta. Chiar langa veranda casei, un brad micut cu sclipiri albaste. M-am apropiat mirat si atunci... copacelul de libelule albastre a zburat cateva secunde in aer, pentru ca mai apoi sa se aseze linistit la loc, pe crengute...

Jul 19, 2007, 1:02:00 PM  

Post a Comment

<< Home