MandarineSlice: weekend resolutions and pet product advertising evolution

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Friday, August 10, 2007

weekend resolutions and pet product advertising evolution

Si pentru ca week-endul asta sper sa ma relaxez undeva cu multe animale si aer curat...Si pentru ca sper sa-mi revin odata de pe maginea depresiei ca sa aflu ca sunt de abia la poalele unui munte de fericire...va delectez cu printuri frumos construite....strategic asamblate si lipsite total de text dar nu si de context...sloganul exista, insa e continut in produs...de fapt totul este despre continut si oarecum despre forma ;)
Enjoy and enjoy the week-end!

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

varianta cu vaca imi aduce aminte de acea campanie de a manca mai multa carne de pui decat de vaca in care vacile aveau cartoane in mana cu "eat more cichin" numai ca aici mesajul ar putea fi interpretat ca eat more kitties :D

ps: motanu-mi saliveaza la vederea printurilor

Aug 12, 2007, 5:15:00 PM  
Blogger albeenah said...

Heh ...stie Svarty ce stie!;) Nu stiu campanie pentru carne de pui :) era in perioada cand innebunise vaca...sau lupul ?:) poate-mi dai un link daca o ai pe undeva

Aug 13, 2007, 9:09:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

da uite linkurile http://content.crazyphotos.com/27-06-01%5B1%5D.jpg
si asta http://www.steinhaus-net.de/witze/eat-more-chicken.jpg
sper ca am pus bine codurile html :-j

Aug 13, 2007, 3:31:00 PM  

Post a Comment

<< Home