MandarineSlice: liniile vietii, roua diminetii

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Thursday, September 13, 2007

liniile vietii, roua diminetii


Anul acesta a fost unul extraordinar...din toate punctele de vedere. Am trecut prin atatea...La mine ori nu se intampla nimic, ori se intampla toate odata...iar anul acesta s-au intamplat chiar toate odata.
Incetul cu incetul am inceput sa ma deprim..incetul cu incetul mi-a pierit si cheful de scris in blog...incetul cu incetul lumea pe care am crezut-o ingaduitoare cu mine...mi-a jucat tot felul de feste pana am ajuns s-o cred de-a dreptul rea si urata...E o problema de atitudine ...ar zice unii...Dar cand esti la un pas de a pierde pe cineva drag, apoi cand te lupti cu boala altcuiva drag, cu bolile tale...una dupa alta...cu lipsa unor concepte valabile pentru agentia vesnic nemultumita pentru care lucrezi...apoi cu vointa ta de independenta, cu preconceptiile despre dragoste, cu aranjamente pentru o noua casa, cu sentimentul de instrainare...cu mii si mii de lucruri care tulbura sufletul si mintea oricui...cred ca pe undeva pe acolo se pierde atitudinea pozitiva si mereu optimista.
Norocul meu ca's un scorpion care reuseste sa se regenereze al dracului de repede. Problema e ca ma regenerez fara motive foarte bine intemeiate. Daca mi-as gasi odata sensul vietii ala!!!;)
Acum e timpul pentru o noua schimbare..ultima pe anul asta sper....JOBUL (locul de munca mai exact)...jobul meu e unul din sensurile vietiimele inca...sper sa nu renunt prea curand la el!
Dupa asta vreau o mare calma pe care sa navighez tot restul anului cu ocazionale scufundari in adancuri pentru introspectie si imagini frumoase cu pesti colorati!
Uikend din cele mai alese va doresc!

Labels:

3 Comments:

Blogger Papusa ruseasca said...

e tare dragut sa citesc gandurile altcuiva...uneoria tat de asemnatoare cu ale mele!

Sep 17, 2007, 2:23:00 PM  
Blogger Papusa ruseasca said...

e atat de placut sa citesc niste ganduri atat de asemanatoare uneori cu ale mele...singuratatea pare mai departata!

Sep 17, 2007, 2:24:00 PM  
Blogger albeenah said...

si eu care credeam ca nu ma mai citeste nimeni!

Sep 18, 2007, 8:52:00 AM  

Post a Comment

<< Home