MandarineSlice: ma intreb...

MandarineSlice

Hopefull pessimist...and I am sure the world has not seen enough of me...just as I have definitely not seen enough of it! ;)

Saturday, September 29, 2007

ma intreb...


...ma intreb...pe firul vietii drept ...de ce si cand am folosit eu samponul gresit...si s-a despicat firul?
Ma intreb de ce trebuie totul sa se complice si sa se nasca mii de ite?
Ma intreb de ce nu-ti poti gasi linistea cand esti singur cu tine...si nu-ti vorbeste nimeni...
Ma intreb de ce, in viata, cea mai promitatoare parte din zi incepe in fiecare dimineata...

Am multe intrebari pe zi...mi le administrez ca pe pastile al caror efect nu am nicodata timp sa-l resimt. Eu as vrea sa cred ca-mi fac bine...dar nu am de unde sa stiu!
Atatea intrebari isi asteapta atatea raspunsuri sau poate raspunsurile sunt deja acolo asteptand doar sa intrebe cineva de ele...

Eu continui sa ma intreb si de fiecare data cand voi descoperi un raspuns ma voi simti cumva mai aproape de mine...de linistea dimineatii...de linistea pe care mi-o dai...de linistea pe care sper sa pot sa mi-o ofer singura ...la un moment dat. Oare viata inceteaza atunci cand toate intrebarile isi gasesc raspuns...sau de abia atunci incepe?

Labels: , ,

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

şi eu am atâtea întrebări la care cu greu găsesc răspunsuri ... totuşi nu o să renunţ :)

Sep 29, 2007, 8:36:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

firul nu se despica :o doar isi dezvolta o a doua personalitate si fiecare o ia pe o cale diferita :>

Oct 1, 2007, 10:43:00 PM  

Post a Comment

<< Home